Ms A's simple pleasures

Wednesday, June 30, 2010

夏日之中式與西式點心記


嘻!首先介紹我的正經拿手cup cake先!朱古力甘筍蛋糕 (Carrot Cake with Chocolate-Cream Frosting),蛋糕內裡有提子乾紅蘿蔔,再加上粒藍莓和自種薄荷葉,送禮自奉一D都唔失禮(廣告時間完畢!)


P.S. 祝賀好子建blog一週年


回正題!接上回的好真卷失敗后,遠赴他鄉思過完畢,回來要再接再厲!決定再幹一番大整餅!今次是只此一家的薄荷蔥花卷這一次又衰咗,又太貪心放太多蔥花薄荷,令个卷穿咗只好搓為一舊變成麵條圈,再蒸。出來居然發到"米田共"咁!


OH MY GOD!!!



很氣憤!"精"病又發作!下午又再來一次




今次好多了,但始終發得太大了,我要求是小巧一些


下次會再來一次好子~你要等我...下次來偷食譜



同一時間也做了真我芝麻饅頭,只是砌得太厚,要一分二,


但味道很香香喲

一出籠就吃完了



也有綠茶豆沙餅,食譜來源也是blog友 真我抹茶豆沙包真係好吸引呀!


Ms A 在唐人街買不到抺茶粉,只找到茶粉....只好又來個東施效顰



這個走樣的綠茶豆沙餅雖然是醜醜的,但味道很好,只是本人手藝欠佳吧了。


下一次....下一次一定會更好些的



今晨5時Bella又morning call 叫人起床了....看看枱上也有熟香蕉幾隻,那...湊湊熱鬧做香蕉合桃戚風吧


NN年前置的厚身蛋糕模,因花花型才買下,一直冇乜用這是剛焗起影下的相片,焗好後要倒扣好幾個小時,至模具涼透才可脫模,所以放工後好期待回家看蛋糕呢



但唔知点解焗完个cake後個蛋糕模好難甩模一甩个蛋糕就變成咁啦!




真係好無奈呀!


 


P.S. 師父終於發話要在星期一考試了...臨急抱佛腳加緊練武..


blog blog又要停一會兒了。。。


P.S. 非常多謝真我‧好子的食譜


 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...