Ms A's simple pleasures

Thursday, June 24, 2010

嗡嗡嗡~小蜜蜂之Out of Gas?

  一名男子駕駛在路上發現自己車子已沒有油。就在這時,一隻蜜蜂飛到他的窗口。
A man was driving down the road and ran out of gas. Just at that moment, a bee flew in his window.



The bee said, 'What seems to be the problem?'

蜜蜂說:“似乎發生些問題?“



'I'm out of gas,' the man replied.


“我車子沒油了, “男人回答說。



The bee told the man to wait right there and flew away. Minutes later, the man watched as an entire swarm of bees flew to his car and into his gas tank. After a few minutes, the bees flew out.


蜜蜂告訴男子在此等候便飛走了。幾分鐘後,男子看到一整羣的蜜蜂飛到他的車和氣油箱中。幾分鐘後,蜜蜂羣飛走了。


'Try it now,' said one bee.


“現在就來試試“一隻蜜蜂說。





The man turned the ignition key and the car started right up. 'Wow!' the man exclaimed, 'what did you put in my gas tank'?

男人轉過身來插上鑰匙
,點著火就能啟動使用了。 "哇!“男子喊道:“你是怎樣把我的油箱加滿油的?"

The bee answered ..












Wait for it.wait for it..


[bee+2.gif]









You're just gonna love



 



Bee Pee



 


 

 BP在墨西哥灣的漏油事件,在全球引發熱烈討論,Ms A在歐洲旅遊時,日日都看到電臺報導,可見是全球關心問題

可惜英國石油公司(BP)在墨西哥灣的漏油事故還未得到解決!

 

BP作為最大的跨國石油巨頭之一,在全球範圍擁有不少重要的石油天然氣優質資產,尤其其核心業務——美國天然氣是全球最優質的天然氣資產。

 

BP亦曾是奧巴馬競選總統時的最大贊助人!在重壓之下,奧巴馬政府陷於「輿論風暴」,頗有釀成政治災難的趨勢。二百億美元的「老屈金」究竟可以對此次美國史上最嚴重的環境災難,幫助多少?

 

BP股票在市場蒸發近半,全球最大離岸鑽油承包商瑞典泛洋公司(Transocean)股價也暴跌。不過,這對全世界數百萬名退休人士而言可能不是好消息,因為這兩家公司是退休基金的主要投資。。。

 

 

P.S. 曾幾何時亦看過此公司的 Financial Statement,真是很好很值得投資的穩健公司,但股價實在太昂貴了,但現今就算平一半也不會買!因為她分分鐘會畀班父母官屈到執笠

 

P.S. 剛替Bella梳完毛就咳,不其然想起前天的一段對話:

她說﹕ 朋友的貓剛生了一竇寶寶,但沒能力飼養。

問Ms A 可否領養?

我說: 無能為力了!

她又說: 朋友可是要拿她們人道毀滅!

我建議﹕拿去Eaton Town的貓狗領養站吧!她們不會將動物隨便毀滅...

若沒能力請不要讓愛寵生育!

 

 

 

 

 


16 comments:

Allie said...

111111111111
[版主回覆06/25/2010 10:21:00]好叻叻

Allie said...

Ms A替Bella梳毛時用口罩會不會好一點?Bella的毛毛又多又厚,梳的時候一定飛來飛去,吸入了就會敏感引至咳嗽呢
 
[版主回覆06/25/2010 10:23:00]梳毛時Bella鈡意聽我同佢傾偈...要是用口罩會唔開心吧...佢望住我時乜都可以啦

櫻桃子 said...

兩家公司是退休基金的主要投資。。。
 呢個世界, 冇野係有保障架.....
[版主回覆06/25/2010 09:55:00]呢個世界, 根本冇野係有保障的!
I have to change to stay the same。。。

飛鳥 said...

初頭看,還以為是個有趣的故事.
原來是講政治.
Ms A說得對,沒能力該為自己的寵物做絕育手術.
之後攞去人道毀滅,真不負責任,真替她的寵物難過.
真我也說得對,Ms A下次帶著口罩來替Bella妹好梳毛,她是不會怪你的,你是這樣愛她.
 
[版主回覆06/25/2010 09:54:00]乜e家個故事5有趣咩? 你可以睇到BP个 花 型logo再加一D联想就好好笑
當她同我講要將d可憐貓仔"人道毀滅"時, 我因不能幫手都有少少罪惡感
但我又諗冇可能將別人錯誤加上自己到架 所以有時个心腸要夠硬才沒有罪惡感

五星下的三星 said...

若沒能力請不要讓愛 人 生育! 我諗而家d人就連生細路都未識諗,邊會咁有心諗養寵物同佢地d生育。 可能香港同漏油地區相隔太遠,我地每日新聞有講都唔似太關心,因為影響唔大。(我估唔係咁多人有買美國石油股卦?)
[版主回覆06/25/2010 09:42:00]其實好多人是好短‧視!不論做人或養人養動物
但我在 亦見好多人好後生但好有心機教下一代,令願慳D唔做工要專心教育小孩!好偉大情操...我鄰居便是如此,个小朋友好有禮貌的
當然 好多好多人 有買 英國 石油股! BP是一間非常好跨國性大公司!尤其是 基金! HK若有人買外國基金就要check check
 

沒有叮噹 said...

漏油事件的確令人擔心,因為污染的是大眾的生命資源-大海.
若不能早早解決,惡果就要全球人士承擔.
[版主回覆06/25/2010 09:33:00]係呀!係呀!非常同意!我在电視上見D雀鳥染上D烏卒卒嘅石油真係

飛鳥 said...

早晨Ms A.請你食好好味既法式芝士醬雞寶.
差一個字,係意大利迷.
 

[版主回覆06/25/2010 09:30:00]意大利迷? 點解你畀D美國餐我吃 起碼是意大利餐呀!
 

五星下的三星 said...

OH!明明自己睇新聞都見到奧巴馬逼英國石油公司賠償,咁都會講錯 。證明我真係唔太在意,亦證明我冇錢買外國股票(基金都冇)
[版主回覆06/25/2010 10:02:00]好吧好吧 窮 人~你有冇錢買外國股票or 基金 我唔知
但世界環保份子一定冇兄臺你份

許多言 said...

I started a joke.....
BP又喺全世界面前 started a big big joke...!
[版主回覆06/25/2010 09:59:00]揾個BEE挖苦敢笑朵花(BP logo),再揾Bee Gee唱佢 才有趣好玩
唔係好似d長毛衰人出口傷人咁低下

MO said...

果間公司真冇良心 事件發生係美國....奧巴馬實走唔甩
[版主回覆06/25/2010 18:36:00]佢哋點都賠唔起 原先的自然生態 同人造的又怎会一樣?奧巴馬....實在太令人失望了

方面小姐 said...

我上次睇新聞時,見到海龜死得好慘~!
因為石油把海水污染了。
[版主回覆06/25/2010 18:39:00]海水污染,四周生態会受連鎖的循環性感染!是一場大災難...全都受到牽涉

好好過日子 said...

看電視見d雀烏卒卒好惨!
我諗在海底也死了好多海洋生物呀
養寵物又唔同佢地絕育,生了又唔要......好不負責任嘅行為
[版主回覆06/25/2010 18:22:00]係呀!慘慘慘呀! 無辜永遠係D弱勢生物!
 

Sindy said...

Kitty溫馨提示: 今日多雲, 有驟雨, 下午雨勢頗大及有幾陣狂風雷暴, 吹清勁有時疾勁西南風, 出門記得帶雨傘...
[版主回覆06/25/2010 18:20:00]喂! 下次check清楚人住係邊先噏啦

Seethrough 詩庫 said...

Ms A:         哈佬人又點會漏低妳丫?
[版主回覆06/26/2010 08:32:00]佢真係....starting a JOKE

白雲 said...

這次漏油事件 正反映維政者是多麼的可恥.
當天使用數以億計支持他做總統, 現在反轉豬肚
還要 屈 BP 賠償.
儘管 這件事上 BP  真的要負責, 但其情可免, 應以
較體諒性態度 相互解決問題為要.
[版主回覆06/26/2010 08:42:00]可恥? 對bp定我哋?你又知否点解會發生呢次 漏油 事件?因為佢地打関係,偷工減料先会發生呀!
解決到又駛乜仲流緊油呀 BP根本不能解決塞止D油繼續流出海面!否則又点可以屈到咁多金? 早知今日何必當初?體諒? 哈'若在 無利可圖BP今次点会畀咁多呀
乜你入咗好多貨咩?
 
 

白雲 said...

想問吓個 鑽油台 運作了多久呢?
無法令石油停止滲漏 確實是 大問題,
難道美國本身亦無法幫到手麼, 延續
下去 奧巴馬的地位 不會樂觀的.
應儘速解決生態問題, 秋後算帳亦不
為過呢?
[版主回覆06/27/2010 00:02:00]若果係正常的話應該要有個後備裝置,若那裡發生滲漏 可以close个滲漏管道,將D油接去第二道放出,但是不知為何BP個沒有?這不就是...官商勾結囉!後備裝置要$$$嘛
條管裝在幾千尺深海底道,有好多技術上問題,美國政府掂識呀?秋後算帳? 咁D清理邊個出糧先?拯救工作全是$$$!美國邊有多餘$$?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...