Ms A's simple pleasures

Friday, August 30, 2013

知了,知了!



一人靜坐家中,耳邊泛起聲聲雄糾糾的叫囂,一遍一遍: 知了,知了!
夏天離開了...知了!
秋菊來臨了...知了!
秋去冬臨,窗台上的香草種了。
愛是深深的喜歡,喜歡是淡淡的愛。
淡淡的生活就是最美的... 蟬知了,禪知了。

P.S 港台病虎棄Blog潛逃....知了。
這裡會是安居之所嗎? 天知了!




43 comments:

Unknown said...

打手印。 :)

AdaCKnits said...

加入電郵通知未?

Unknown said...

有呢個功能咩?

Unknown said...

你既時間設定是美國?

AdaCKnits said...

有!去設定,行動裝置及電子郵件,留言通知電子郵件,打入自己的聯絡email

Anonymous said...

Hi, this is Bobo.

Unknown said...

Me again!

AdaCKnits said...

多謝光瀶!呵呵!^^

brand new day said...

有..

AdaCKnits said...

果然係可以答嘴嘅...

brand new day said...

剛加了訂閱,,
唔知啱唔啱..

AdaCKnits said...

有冇其他方法加入電郵通知?

Allie said...

打腳印!^^

AdaCKnits said...

等著妳呢!^^"

黑白 said...

blogspot可以有電郵通知嗎?我以前用過下唔多覺?近年又荒廢了……

佢比sina弱的是沒有私人留言,亦沒有表情公仔可加,但留言方式應該較方便的說(以之前的經驗計)

AdaCKnits said...

有架!若要收朋友在你文章下的留言:設定,行動裝置及電子郵件,留言通知電子郵件,打入自己的聯絡email

AdaCKnits said...

若好似現在咁你想看我的答覆,請你在留言時按下右下角的"以電子郵件訂閱"即可

Unknown said...

打gmail 電郵還是其他電郵都得?

Unknown said...

唔見有追蹤icon?

AdaCKnits said...

我用yahoo email 也收到

AdaCKnits said...

我也不知怎會不見了......
你可在"管理我正在追蹤的網誌中按 "新增"加入想跟蹤的blog友網址就可以,而且任何網址也可以,並不規限blogspot

Unknown said...

加了。不知為何,我網誌顯示唔到你頭像。

Unknown said...

妳搬咗去邊呀?

Unknown said...

好快手喎

Anonymous said...

Trial again using openID.
Good day!

Unknown said...

花子:
村姑來喇))))))))))))))))))))))))))

Unknown said...

我快啊你!

小夢 said...

HELLO~~~~HIHI~~~~HEYHEY~~~

AdaCKnits said...

留下大名好喎 XD

AdaCKnits said...

入咗屋都唔知? XXD

AdaCKnits said...

妳已列入為我的follower啦!:)

AdaCKnits said...

等到妳啦lalalalala!

AdaCKnits said...

巴閉啦!super quick hand!

AdaCKnits said...

Hey! Welcome !

Unknown said...

唔知! 按連結就去到,點知?

十二月 said...

花妹子,兄長來探妳。我成個下午攪blogspot. 妳可試下呢個地址:www.blogspot.com去我Google blogger.

AdaCKnits said...

兄長你好!
你個地址有些缺漏,我已經補上。
已通知的老友記要快些通知已㤃入錯地方迷失方向啊!XD

Cici小廚房 said...

Hi, 我都係啱啱係yahoo搬過嚟, 仲學習緊, 點樣可以加番facebook電子名片?

AdaCKnits said...

Hi, 剛寫好一篇簡易上手篇,你可以參考吓

Unknown said...

花子Nonna!

AdaCKnits said...

Welcome!

鎧軒 said...

Is my first time shift house with many friends leh....wakakakaka XD

鎧軒 said...

Ms A...I like your layout? (same as Yblog here) but don't know why cannot set it up :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...