Ms A's simple pleasures

Wednesday, August 17, 2011

夏日透冰凉@薄荷青檸火龍果特飲



夏天做吓特飲特別開心,將半個火龍果切粒,配梳打水中加入大量的薄荷葉及新鮮青檸汁,清爽痛快帶薄荷清涼,酸酸甜甜,非常適合夏天飲用。

若果愛甜可以再加小小糖水,但自己就加了一些甜酒啦








除了特飲外,假日閒來也愛飲些有機豆槳和品品茶

最近母親送來一些烏龍茶和玫塊花

而自己亦購了一盒茉莉碧螺春

看來這個冬天也不用買茶葉了啊









拜金女@出嫁

拜金女終於要嫁人了。那個準女婿去拜見未來的岳父岳母,母親很憂心地看著未來女婿,說道:「結婚以後,你一定要……

未來女婿馬上接口說:「我知道,結婚以後我一定會好好照顧她的!」

結果,拜金女的母親搖搖頭說:「我的意思是說,結婚以後……

一定要……好好照顧你自己!」





 

 

 

15 comments:

MO said...

原來d cocktail咁簡單,出面賣緊好幾十蚊一杯~~~~~~!!!火龍果,我麻麻地~
[版主回覆08/20/2011 06:27:59]可以換成奇異果架 ^^"

叻叻 said...

入到嚟覺得好清新呀! 好舒服! 好正!
[版主回覆08/20/2011 06:27:29]我來你家仲高興呀!金金超cute cute^^"

MINNIE MOUSE said...

我add咗妳未呢?
[版主回覆08/20/2011 06:26:45]未呀!唔該係車頭相片下面

在車頭相片下面按"+ Follow"就ok啦

忘憂草 said...

嘩!你杯特飲令我成個人醒哂!哈哈...
[版主回覆08/20/2011 06:25:58]好正架!又容易整,呢幾日的頭号最愛飲品...呵呵

飄零燕 Blue Sky said...

我是飄零燕.....新blog 好靚 ^_^  
[飄零燕 Blue Sky回覆08/20/2011 07:44:43]但點解沒有掣可以按, 確認add 左你 ! 我現在是否已add 左呢 ?
[版主回覆08/20/2011 06:25:08]飄飄你未add我呀!我不能來探你呀...>.<"

大米 said...

凍頂烏龍,我愛啊!
[版主回覆08/20/2011 06:23:19]我未開呀!遲D飲過先知愛5愛 :p

Allie said...

Ms A 安安^^
唔知點解我add唔到妳既?係咪之前係blog友就唔洗再add架?
[版主回覆08/18/2011 19:22:06]你係我最早期blog友大家add了好久, 唔洗再add啦 ^^"

ALICE said...

好清涼~~~
[版主回覆08/20/2011 06:22:38]多謝支持呀!我add咗你啦^^

飛鳥 said...

婆婆原來你靜靜的回來了.我想問轉版後自己個blog友欄內是否仍有你們的呀?還是要續個的去尋找出來,因為聽轉了版的網友講要留返條link來尋找網友咁話.俾我感覺轉後要做好多功夫,煩.
[版主回覆08/20/2011 11:20:33]我不知最後限期呀!
[版主回覆08/20/2011 11:19:53]你要d friend add晒你先好update呀...轉版後佢哋會成為你的followers就容易啊
我將D歌格式改咗你咪見不到有擺歌囉...其實一早就知但冇做傘...
[飛鳥回覆08/19/2011 00:47:10]婆婆知唔知轉版最後限期係幾時前要做呀?我聽到有歌聲,但見不到你有擺歌既?放係邊呀,這樣真我很著緊,哈

飛鳥 said...

婆婆現在出網誌順利嗎?同之前有咩分別?問多些好等有心理準備,哈
[版主回覆08/20/2011 11:24:23]同之前冇乜唔同‧只係post唔到回應相片&公仔....
[版主回覆08/20/2011 11:23:06]現在出網誌言不正名不順,,,我冇咗个車頭燈好唔開心...不正其位,不明臣职”。 恥也!Yblog令我十分不滿

Cutelady said...

你lock咗, 我add唔到你呀~~~
[版主回覆08/20/2011 06:13:51]係車頭相片下面

在車頭相片下面按"+ Follow"就ok啦

飄零燕 Blue Sky said...

我知道點解add 唔到你, 入到去你個人資料, 你的顯示上註明網路未公開。haha......

沒有叮噹 said...

至理名言啊!連自己都照顧不了,那能照顧別人呢~
[版主回覆08/20/2011 11:48:16]係呀!自己有能力才能照顧別人

沒有叮噹 said...

我發覺好難揾番自己的回應~

ariesg said...

夏天健康佳品!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...