Ms A's simple pleasures

Sunday, August 21, 2011

Zumba & total body workout


不經不覺Join了GYM跳Zumba已兩个多月了,在前一个月巳很快瘦了6-7磅。自此以後也沒有再上磅check了。一位Zumba教練Jackie在短短兩年間瘦了二百磅,當然她除了跳Zumba外也有其他輔助成功的方法,最近她更上了美國NBC電臺interview呢!

跳Zumba的頭一個月便了解到要使身材有最好的狀態,除了做有氧運動,同时要锻炼肌肉。


因此這個多月除了一星期跳三次Zumba外也開始了一星期一次的total body workout.
一小時的課程中,有半個多小時是全方位的舉重。除了鍛鍊背肌、臂力,還有腰、腿、Butt位等。對已减了一些体重及肌肉松弛的Ms A應是最佳課程。上了六堂近日才感到肌肉有些許結實,雖然上堂少少辛苦,進步又緩慢但也是十分開心的

一般女性愛節食達減肥效果,但光靠食物並不能增强体力,
只有適量運動才能锻炼肌肉,令自己神彩飛揚,精神爽利。

以下是我的教練Jackie联合幾位其他教練合拍的一段Zumba影片
你們可能要click兩吓到Youtube才能收看到




我覺得拍得不錯,而這隻舞也是我們經常在堂上與他們一起跳的...

12 comments:

波子 said...

唔怪得Ms A咁索啦^^

菊主 said...

MsA:
嘩,現在才留意到新頭像,很俏 !
[版主回覆08/22/2011 18:51:08]我愛推陳出新...Xd

菊主 said...

MsA: 單是節食不運動,肌肉會鬆,瘦得不好看.還是雙管齊下強得多.共勉之 !
[版主回覆08/22/2011 18:50:26]我由小D肌肉也鬆鬆的,現在覺得實咗D都好開心 ^^" 共勉之 !

愛SHI家庭 said...

一起森巴舞, 撥走不滿......
祝妳愈來愈FIT!
[版主回覆08/23/2011 00:13:32]It is very hard to keep our sharp... I try my best law...v.v"

MO said...

前排飲得多啤酒,個肚腩大到吓死我,唯有戒酒一排.....woooooo
[版主回覆08/23/2011 00:19:33]cut down the beer please! I total understand how hard to lose "belly fat" >.<""

飛鳥 said...

成班人一齊跳該幾好玩.
[版主回覆08/23/2011 00:22:49]Jackie is felmale. The one drinking coffe and the first line in the middle on the boardwalk. She still looks little big. and She is 40!
[飛鳥回覆08/23/2011 00:20:36]晚安婆婆.冇得打眼瞓樣luuuuuuuuuuuuuuuu.
[飛鳥回覆08/23/2011 00:19:49]睇到呀,按入阿虎就睇得好清楚,個個都跳得好形,不過唔知邊個係Jackie,哈
[版主回覆08/23/2011 00:16:27]Did u watch the video? I'm not sure this version is good for Asia...#.#

Allie said...

好有型呀!我都想跳,不過唔識..@.@
我發現youtube好多片放在阿虎都播唔到...>.<
[版主回覆08/23/2011 00:54:24]Yes! I spending a lot of time to post the youtube!!!! Pissy pissy >.<" Only Chinese songs easier and 95% western not accept in Yblog.....:(

飄零燕 Blue Sky said...

你叻叻成功左, 不過用跳舞減肥係幾 work, 但可惜我時常比藉口自己, 就係懶惰, 見到花花咁成功, 另我振奮起嚟, 我都要囉起恆心, 努力 ! 我要好似花花, 發表減肥心得.... ^_^
[版主回覆08/23/2011 18:10:07]呵呵,香港年輕人愛追求瘦瘦瘦,我們愛肥些健康些,同事們巳常取笑我冇pat pat啦...吹漲...>"'<
[飄零燕 Blue Sky回覆08/23/2011 12:17:28]你講得對, 我要搵一樣自己的興趣! 哈哈....同你相反, 對於我這年紀要減肥才好睇, 好啦 ~ 我明天開始比心機, 希望一個月內有少許成績 ^o^
[版主回覆08/23/2011 11:22:51]我諗最重要是選擇一樣自己有興趣的運動就能事半功倍吧...減肥...我這個年紀不能太瘦了..飄飄努力加油呀!Y(^_^)Y Y(^_^)Y

沒有叮噹 said...

跳無本來就是開心的事.
[沒有叮噹回覆08/23/2011 19:51:45]我過咗新平台啦~
[版主回覆08/23/2011 19:42:17]係呀!! ^^

CRYSTAL♔ said...

Oh cannot open that video....LETS ADD OIL!!
[版主回覆08/23/2011 19:42:27]Thanks!

忘憂草 said...

舞姿跟我阿SIR教的很相似,但…=.=我就無你咁叻,可出減肥心得^^,不過運動是有益又可製造快樂情緒,所以我都好讚成人家多去運動Y^O^Y
[版主回覆08/25/2011 09:09:20]小草你太謙啦!Zumba你同你跳的差不多,但我跟唔同教練..佢哋D音樂又好唔同^^" 我現在開始做舉重,要練實D肉....我覺得幾辛苦也不製造快樂..>.<"

ariesg said...

喂花子!露咗少少真面目^^ 好sweet喎!
[版主回覆08/25/2011 09:09:50]砌咁D个樣會順眼D...呵呵!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...