Ms A's simple pleasures

Friday, September 30, 2011

青檸汁魚露炆三文魚



放大假回來病懨懨的,沒有心情做菜,但先後看見真我、好子、Poala和Angle的精心美食,又令花子重新振作起來

說來慚愧,家中城空糧盡,只有三文魚,想起越南餐館的魚露炆魚真好好味,所以簡單的做了青檸汁魚露炆三文魚




Angel,花子一睇完你的蟹子沙律立即飛奔去買日本青瓜和蟹柳同蟹子



加了一點意大利陳醋和橄欖油拌着吃,好好味呀!




還有真我的虫虫包真讓人唾涎三尺啊!花子將腸仔一開二來玩玩迷你腸仔虫虫包
但点解虫虫變成了虫繭嘅?



 

昨天放工在回家途中看見雨後的大彩虹,真的很美很歡喜

便將車子停在一旁拍下來

心中竟不其然的想起陳百強的"畫出彩虹"...













 

 

11 comments:

Allie said...

蟲蟲包可能捲時太緊,但蟲蟲也好蟲繭也好,自家製還是最好吃最滿足的^^"
[版主回覆10/01/2011 19:07:04]我們所住環境不同...大家都有得有失
[飛鳥回覆10/01/2011 14:30:55]我都係,很久很久沒見彩虹了.
[版主回覆10/01/2011 11:11:39]有雙彩虹架~~我見過
可能HK太多太多"大"厦了...彩虹冇地方放...=.="
蟲蟲包可能捲時太緊...下次再試,但做出來都好有特色...XD 多謝真我 )3
[Allie回覆10/01/2011 10:57:00]"歲月神偷"電影裡男主角說會有雙彩虹的出現,即是有兩條彩虹同時出現.別說雙彩虹了,我好久好久沒看到彩虹...

Allie said...

Ms A,現在阿虎又給放xuite的歌了^^
[版主回覆10/01/2011 10:58:05]太好太幸福啦!

CRYSTAL♔ said...

Ya....in singapore always can see rainbow...but never try to capture before! :)
[版主回覆10/02/2011 06:14:44]I always see rainbow after rain, but this time is very big and beautiful!

忘憂草 said...

我是今日寫完了自己blog才來巡blog,竟然我跟你都選了同一首歌出blog,我們算不算心有靈犀呢!Y^O^Y 你影到的彩虹很美,又加上美食,真是色香味俱全。
[版主回覆10/02/2011 06:13:56]選了同一首歌?? woo~~真係心有靈犀呢!Yeah Yeah Yeah!!! Y^O^Y

AD said...

花子, 妳真係好乖乖, 話整就整仲要病, 比10個LIKE妳. 青檸汁魚露之成份係什麼, 等我又COPY CAT先. 真我整包包好靚, 大家都要加油.
[版主回覆10/02/2011 06:12:52]魚露約4湯匙,冰糖一大粒(剁碎),水適量煮溶以上材料
青檸2个,取汁..三文魚切中粒略煎加魚露水+酒
炆腍後(10mins)加適量青檸汁調味。最後我加切絲檸檬葉吊味

ALICE said...

個包整得好靚呀~~
[版主回覆10/02/2011 06:15:45]Thank you!!!

飄零燕 Blue Sky said...

花花- 見到彩虹, 就代表好運常伴你 ^O^
[版主回覆10/03/2011 03:23:07]有你們陪我,好運真常與我同在 ^^"

沒有叮噹 said...

好少機會見妳造包包都造得咁靚啦~
[沒有叮噹回覆10/03/2011 08:32:23]但真係值得讚的是妳個沙律,清新得嚟,令人覺得健康又好食.
[沒有叮噹回覆10/03/2011 08:31:06]唉!咁我講真心那句啦!賣相比以前好好多,起碼不會見到就已經唔想食,得啦未~
[版主回覆10/03/2011 03:24:31]一點也沒新意的回應!哼!

Poala said...

我喺香港有幸見過一次double rainbow, 仲要由九龍橫跨香港島, 好大好靚的一條彩虹, 由於本身那條太強勁, 太陽光照耀下會反射出另一條比較弱的7彩顏色次序相反的彩虹, 花花下次再見到double rainbow時可以留意下\^o^/ ... 青檸汁魚露三文魚, yummy :p ... 花花身體最近好些了沒有? 送上玫瑰花一枝祝福 --}---@
[版主回覆10/03/2011 03:25:46]double rainbow也是令人印象深刻 ^^" 我好番了,趕著寫旅行日誌和補補...XP...希望不會寫太久吧...>.<"

好好過日子 said...

Ms A, 病懨懨的........好慘!而家好了沒有?保重啊!魚露炆魚睇落好惹味啊^^
[版主回覆10/03/2011 03:26:45]好番了,所以趕著寫旅行日誌和 做copy cat! 要catch up你哋D美食呀!:p

菊主 said...

飛女: 想隱形扮無來過都唔得,瞧,左列的[最近訪客]把來訪者照得無所遁形,此功能令菊主頗感不安,好像被人追蹤. 又, 去年夏在居所附近看到雙彩虹,是首次看到,乍見彩虹不以為然,仔細凝望 , 隱然見橋上僭建了一條虹......
[版主回覆10/03/2011 10:46:59]唉,又乜不好意思呢?? 我從不要求blog友留言,若有feel才來or留言都可以啦!這是我的誠心說話,我來你家要靠訂閱也不是日日報道架!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...