Ms A's simple pleasures

Sunday, September 18, 2011

果果果

 



回來一頭煙,隨了公司忙外最令人意外是花子竟有咗!
係呀!我有咗好多魚翅瓜呀!葉子仲生到周圍都係

 



瓜瓜~~努力加油呀!






日本柑桔仔也兒孫滿堂


最令花子驚奇不已是七月尾開的非洲茉莉花居然也結果啦

茉莉花結果頻率較低吧?









而且仲有茶匙般大小呢!
呵呵!花子好開心呀!
 








13 comments:

忘憂草 said...

嘩!嘩!嘩!我替你有左,仲係多仔婆而好興奮呀!wahahaa~~~~~
[版主回覆09/19/2011 05:36:56]羡慕我呢!呵呵~我都好興奮呀!終於可以子添孫啦!
wahahaa~~~~~...XXD

沒有叮噹 said...

恭喜妳又有咗~~XDD,祝妳繼續年生貴子,百子添孫啦!
[版主回覆09/19/2011 05:42:18]多謝多謝!承你貴言!!!

ariesg said...

wow...開花結果到這地步...2個字...開心!!!公he 公he
[版主回覆09/19/2011 05:42:51]多謝!好開心同你分享呀!

Seethrough 詩庫 said...

Ms A: 誠可謂開枝散葉, 一本萬利啊 ~
[版主回覆09/19/2011 08:22:31]放在咁多牛屎終於可以和本啦!$_$

飛鳥 said...

咁睇落魚翅瓜真係好易種好快有收成,
[版主回覆09/19/2011 08:21:42]魚翅瓜冇見兩星期就有5个中小瓜和兩个小手指大瓜啦!苿莉果我第一次見都唔知食唔食得,..你就嗎?o.O"
我說种豆失敗种瓜得瓜,咁上天對我非常不差十分恩慰呀!^^"
[飛鳥回覆09/18/2011 22:41:31]無論有用冇用,能種出果實都是一件可喜可賀的事啊,恭喜婆婆呀.
[飛鳥回覆09/18/2011 22:39:51]苿莉果又怎個食法呢.
[飛鳥回覆09/18/2011 22:38:30]日本柑桔仔係甜定酸架,就咁食還是浸鹹柑桔呀?

Cutelady said...

嘩, 有咁多收成, 我都開心呀~~
[版主回覆09/19/2011 08:23:37]係呀!沒有白白費心機!快樂真的十分容易啦^^"

好好過日子 said...

嘩!嘩!嘩!恭喜你有咁多收成,諗住點整個魚翅瓜?仲有日本柑桔仔可否用黎浸咸柑桔呢?
[版主回覆09/19/2011 08:34:16]我的第一和第二个給NY屋企人先,等佢哋有得與我分享^^" 第三个就煲鷄和沙魚骨湯呀!

Allie said...

魚翅瓜正呀!那可以煲靚靚魚翅瓜湯了..^^"
[飛鳥回覆09/19/2011 20:54:51]真我,你都種呀,我諗一定係好易種.
[版主回覆09/19/2011 08:34:44]係呀!十分期待收成日子^^

AD said...

睇見都開心C.

靚blog園 said...

^-^靚blog園設計了超多款版型, 供各blog友選擇, 歡迎選用! 按一吓頭像就到!!\( ̄︶ ̄)/

大米 said...

真係好生養嗻你.
苿莉花的果...食得嘛?
[版主回覆09/24/2011 10:57:05]苿莉花的果也不知有乜用,‧‧你不如幫我check吓

飄零燕 Blue Sky said...

恭喜花花, 開花結果, 大收穫 ! 唔好比佢停, 繼續開枝散葉.....CHEERS !

珍惜 said...

Ms A 幾好生養喎!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...