Ms A's simple pleasures

Thursday, September 15, 2011

美國葡萄酒之鄉Wine Country @Sonoma


好酒人都知道Sonoma & Napa Valley是美國出好酒地方,到假日或長週末會有很多人來這裡的酒莊遊玩及品酒。
每年的夏末秋初
葡萄正在慢慢的成熟、郁郁葱葱的葡萄藤环绕在酒廠周圍。
Sonoma鎮是近年非常受歡迎的停留所在,她始建于十九世纪三十年代的老式小城镇。今天,在Sonoma的街道上,有特色的百货店、著名的奶酪
商店、酒店、餐廳等等。
今次第一站便探訪這個小地方,由於不是假日到達又近黃昏所以街道上份外寧靜。

市政府

璧畫





影院



教堂很簡樸



來到一所傳了四代的Pizza店,店女主人在80歲時仍能做薄餅,真係專業


叫了份Seafood Pizza,餅皮、海鮮和味道都很好呢!難怪可以做了幾代人


 



從未見過有蒜蓉炸薯條,便試一試。但太油膩了!




酒店的花開得好靚啊!



 


   


7 comments:

Allie said...

80歲仲可整pizza,好叻啊!
[版主回覆09/18/2011 20:48:17]係呀!真不簡單^^

CRYSTAL♔ said...

Wow...May I know how much for that pizza? so attractive!
[版主回覆09/18/2011 20:48:59]Can't remember le...I guess around $10 =)

好好過日子 said...

個pizza好吸引呀!風境也好靚呀!
[版主回覆09/18/2011 20:49:28]係一个好地方 =)

忘憂草 said...

我以前有個好朋友,她住在三蕃市,她車我到Sonoma & Napa Valley遊覽過 ^_^ 你一定有買酒啦!
[版主回覆09/18/2011 20:53:57]冇呀!我去旅行不帶重嘢費時揹到索晒氣,一齊從簡好!草草去過三蕃市好叻呀!睇吓我哋有冇共同欣賞地方^^

AD said...

nice. have to go on my next LA TRIP then.
[版主回覆09/18/2011 20:54:20]你愛飲一定要去呀!

Poala said...

市政廳風景很美, pizza都好吸引~ :P
[版主回覆09/18/2011 20:55:25]Sonoma咪係只有這兩樣o野...XXD Napa好玩D

飄零燕 Blue Sky said...

傳了第四代的Pizza店, 一代傳一代, 的確唔容易! 值得掌聲鼓勵 :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...