Ms A's simple pleasures

Wednesday, November 7, 2012

百慕達之水晶洞與粉紅色海灘

去百慕達玩我最想去粉紅色的海灘與水晶洞Crystal Cave。

水晶洞Crystal Cave不似西遊記的那個盤絲洞詭異,也不真是水晶礦場
只因內有許多鐘乳石,石筍,深玄又清澈的水池
一望令人感到如水晶般清徹,透麗。



Crystal Cave由兩個年輕小男孩因尋找一個失去的皮球而被發現。門票$20元
內裡不大但亦值得一遊。
八卦的Ms A問响導: 這是政府資產嗎?還是私人物業?
老實的黑人導遊露出意味深長的微笑並道:「 這是私人物業,屬於其中一個發現洞穴的小男孩大地主父親所有。」
他又不急不緩地補充:「但也要集資開拓發展為旅遊景點。」
哇哇哇!一人二十元,旅遊旺季時可有成千人參觀的!屈指一計,真係發過豬頭喲!



百慕達首先最吸引Ms A的是那著名粉紅色的海灘。
看照片真的是粉紅色的耶,搞得我很想去躺一躺、摸一摸呢。
問清楚人知道Horseshoe Bay Beach 有椅子和遮陽傘租用,
因此游人較多但去陌生海灘還是人多好




坐7号公共巴士到達,一望即有点失望...
不‧是‧粉‧紅‧色嘅!



可能陽光不夠強?可能係淺粉紅色?或者遠觀才會帶著微微的粉紅?
正當腦中紛亂的猜想着,耳邊飄來一陣悶笑聲:
 「 又畀人揾笨上當了!」


但這裡有很多美麗的珊瑚岩,加上一遍水清砂幼的大海灘
灰藍的天空,輕彿的微風,傾聽大海之聲
確是無可爭辯的絕美享受♥ ♥


 



 
 
 

 


 
 


 




20 comments:

菊主 said...

花子:
是赤沙令沙灘呈粉紅嗎?
在你「被搵笨」下的那張照片,沙灘是略帶淺紅的啊!
[版主回覆11/08/2012 07:17:38]逺睇係架,近睇就唔覚!

小友 said...

感覺同其他沙灘差唔多色 ... 可能要有夕陽先至粉紅色
[版主回覆11/08/2012 08:00:47]逺睇係淺粉紅色

沒有叮噹 said...

可能黃昏夕陽時會變身為粉紅色掛~~
[沒有叮噹回覆11/09/2012 08:44:23]係啲宣傳誤導咗妳啫.
[版主回覆11/09/2012 05:49:39]可能我想得太美就真!

珍惜 said...

我覺得有個肥佬果張沙灘有少少粉紅呀!
[版主回覆11/09/2012 05:50:47]有小小咁囉,不過算還咗心願啦!

飛鳥 said...

兩個地方都好靚呀.
[版主回覆11/09/2012 05:54:02]我們沙灘好多都要付入場費也蠻多人,好少去玩所以覚得都好靚

飛鳥 said...

雖然沙灘唔覺粉紅色.
但整個沙灘環境都好靚.
.
水晶洞內的鐘乳石,石筍,又係好靚.
香港冇尐尐咁靚既地方...
.
[版主回覆11/09/2012 05:58:44]香港地少人多,天然資原較少地理也不対。但神州大地就唔同!聽聞桂林也有鈡乳洞,雲南我也見過,比這個大好多好多倍!

大米 said...

對於我來說,這沙灘 很 少 人!
[版主回覆11/09/2012 06:00:13]百慕達島有D沙灘只有小貓兩三隻喳!比較之下這個真是十分迫

StoryTeller said...

好 ....... 好 ...... 正!
[版主回覆11/09/2012 06:00:59]幾好架,我蠻喜歡

Allie said...

睇相有少少粉紅,雖然現場睇不是粉紅色,不過水清沙幼好靚啊!
[菊主回覆11/09/2012 23:51:42]肥得來均勻,別具風韻!
[版主回覆11/09/2012 06:03:19]Allie, 係我想像太好,只係微微粉紅...但水質真好靚,
菊主,肥人也活色生香架!
[菊主回覆11/08/2012 19:34:14]最緊要有美人活色生香!

Time Is Changing said...

好靚呀
[版主回覆11/09/2012 21:19:15]Time is changing , time is challenge

月兒 said...

洞裏的水真係好清.
[版主回覆11/09/2012 21:20:35]洞不大差不多一看望完,但也藉得一去

忘憂草 said...

草 看到沙灘,真的有些粉紅色呀!
有時間,等草查一查沙灘似豆花的名字先。
[版主回覆11/10/2012 01:03:36]有心唔怕遲!我等你!
[忘憂草回覆11/09/2012 22:14:23]不過要等等o架,草 未忙完。
草 還未幫大米查花花名,總知有拖無欠啦!哈哈、、
[版主回覆11/09/2012 22:09:07]好呀!特登影底畀功夫你做!

Bobo said...

令我想起粉紅色的海鹽。
[版主回覆11/10/2012 07:33:53]孤陋寡聞,長見識!
[Bobo回覆11/10/2012 07:30:35]叫 Himalayan salt, 是一種rock salt. 前年 CitySuper 送的 birthday gift, 裡面有五種salt, 說不同的鹽配不同食材。我沒有這樣講究,現在用地中海海鹽,白色的。
[版主回覆11/10/2012 01:02:48]咁曖昧?

叮噹貓 said...

景色好靚,我都想去一趟!
[版主回覆11/12/2012 06:59:02]西方人一般係慳,在他们印象中東方人也是慳儉的。你這个港女更加不習慣啦!老外吃是隨便,愛份量多過精緻。慳食?我们中国人更也不慳呀!鲍參肚那一樣会平!
[叮噹貓回覆11/12/2012 05:07:25]你的想當然...都幾趣!老實話,我老公的慳家,我初初真的不習慣。可是我無工作,得佢一個揾錢,慢慢也習慣了「慳」的生活。不過老公從不慳食,是典型的男人!
[版主回覆11/10/2012 06:26:54]我覺得會娶中國女孩的老外也會慳家,這是想當然矣....
[叮噹貓回覆11/10/2012 02:12:39]我老公好慳家,要同佢洗下腦,先有得諗!!
[版主回覆11/10/2012 01:02:22]去啦!搭郵輪包食住計埋唔駛一千蚊一個人!

donsterz said...

pretty scenery!
[版主回覆11/10/2012 06:44:05]Thanks

W●InD said...

是百慕達,點去呀 ?
[版主回覆11/11/2012 05:30:40]By air

Pandora 香傭講法文 said...

maybe夕陽西下才粉紅色^^
[版主回覆11/12/2012 06:52:08]是十分淺的…微…

郵差叔叔 said...

沙灘上浪漫的風景,醉人的情調,.....粉紅色是來自女孩羞答答的面珠
[版主回覆11/22/2012 12:45:46]有冇做過儍氣的男主角
[郵差叔叔回覆11/22/2012 12:34:54]有啊!+分感動然後拒絕
[版主回覆11/19/2012 11:05:46]

Larissa7591 said...

nice picss!!! 坐幾耐機去到ah?? :))
[版主回覆11/21/2012 20:15:19]你可以check下網站,我坐郵船,從NJ出發

Kei said...

水晶洞很漂亮的!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...