Ms A's simple pleasures

Tuesday, April 30, 2013

洗碗機

中國人的廚房三寶最緊要是【蔥、薑、蒜】,有此就能料理出家鄉美味。
但美國人的廚房三寶可能會係微波爐,咖啡壺和洗碗機!
花子家的廚房裡也是以中國三寶為主,
而洗碗機是上手屋主留下的,中國人始終習慣用鐵鑊炒菜多,
順手洗幾隻碗亦方便,所以很少啟用。
機器少用‧久而久之便壞了。
但洗碗機不用內裡會發霉的,所以數月前開始尋找洗碗機的各種資料,
市面上洗碗機多品牌,功能又不盡相同,
在比較功能和價錢後,决定買部口碑好,功能基本(不就是洗碗)
價錢經濟就可以了。
其實自己十分討厭洗碗,那個油膩積在手上、卡在指甲縫上,真的超不舒服!
用手套又覺得不通爽....

 

用洗碗機就要使用專用的「洗碗粉」,絕對不能使用一般的洗潔精,
不然泡泡會一直冒出機器之外造成廚房大災難。

但師姐說洗碗機用熱水強力的噴到碗盤上,一般都可以把菜渣油污都沖掉,
所以若碗碟不大肥膩可以甚麽也不用。


洗碗機洗的碗盤會比手洗來的乾淨嗎?這個當然!
否則做乜付錢買?而且經過高溫水柱沖洗,所以更衛生。

洗碗機洗碗會否多浪費水?
根據朋友說法和許多洗碗機品牌拿出來的測試數據,12人份的碗筷手洗約花40公升的水,洗碗機則只花16公升。
所以洗碗機還不只省水,還省洗潔精。

今次花錢買了洗碗機,便發狠決定改變煮菜方式,

以便得物能所用。




最近在網上買了兩對鞋,分別是Ryka (跳Zumba 穿 跳舞鞋上圖) 和Under Armour(下圖健身跑步鞋)
兩個品牌應該不為港人熟悉,但均是超輕‧高透氣‧超舒適的,Zumba彈跳多更要具減壓作用。
現在的波鞋設計好靚又多色,可以襯埋運動衫褲上GYM,
真係花俏又實用
根據大雄說法,原來一對腳,兩雙鞋未算多



16 comments:

五星下的三星 said...

下面那個牌子買過一件衫,直至近日睇雜誌先知佢係外國品牌。

至於洗碗機,我估香港真係少人用,因為太阻地方。而且我覺得有時要挑戰一堆污糟碗碟洗成乾淨,仲要在有限空間「堆疊」堆一齊係相當有挑戰性,每次睇住一堆污碟洗乾淨其實幾有滿足感,同埋我喜歡過程中唔駛點用腦。^^
[版主回覆05/05/2013 08:58:51]小時候曾用手洗過衫,根據經驗,只需用將衫分色,再用洗衣水浸半小時後,(白衫再加少許漂白水),再用洗衫板略擦再沖洗就十分乾淨。幾時你想找成功感,就不妨一試
[五星下的三星回覆05/05/2013 08:24:28]哈,手洗衫真係少試,我覺得手洗好難乾淨(也許技術唔夠)。

而家我煮飯都係少了用鑊炒(約佔30%),一係蒸,一係用光波爐。
[版主回覆05/05/2013 07:44:51]Under Armour是美國新進名牌,個人就十分喜歡他們的運動T,近年更請了nike名波鞋設計師擴張運動鞋系列,感到他們的波鞋比nike更啱中國人腳形,顔色和款式也很吸引,所以試試。
明白香港人廚房有位置寧願放洗衣機先,但美加地方大,所以洗碗機差不多每家也有。而且不是每個人都喜歡,有時更洗不乾淨現在我也嘗試少用wok炒菜,可以多用洗碗機。
再說..你一定更喜歡用手洗衫吧,又不用腦又更有成功感

小友 said...

英國都係,所有英國人屋企都實有一部
[版主回覆05/05/2013 09:01:30]若非內籠發霉我也不想買,現在就要學物盡其用了

茶茶 said...

好耐冇見, 我返嚟寫blog. 最近好嗎?
[版主回覆05/05/2013 09:49:06]你好嗎?
[版主回覆05/05/2013 09:48:40]好耐冇見, 我ok

珍惜 said...

怕唔怕洗碗機過水唔清, 食埋D化學嘢, 個人就真係好化學!
我洗碗一定戴手套, 因試過主婦手, 好痛, 連指模都冇埋!
我姐姐一屋都係跑鞋,還有高跟鞋、靴....。兩對點算多?
[珍惜回覆05/06/2013 10:34:10]現在主婦手康復了, 不過不敢再掂清潔劑!
[版主回覆05/05/2013 18:04:51]用熱水沖洗係洗得好乾凈的,否則買來做乜?
我意思是一次過買咗兩對波鞋,現在共有六對,高根,靴子計計埋埋也有三十多對。其實也不多
若果可以盡量不洗碗,有病更要小心不掂水。

忘憂草 said...

香港家家戶戶,也越來越跟美國共通,就是微波爐!
而洗碗機就沒有美國普遍。
草喜歡下面色彩多多的那對多一點!
[版主回覆05/06/2013 04:32:43]我哋好多老外不煮,好多吃叮叮微波爐歺
我也十分喜歡下面色彩多的波鞋
擺多部洗碗機....在港可能是一種奢侈品
[飛鳥回覆05/05/2013 23:03:38]我諗不普遍係因為冇位擺多部洗碗機.

飄零燕 Blue Sky said...

哈哈~ 洗碗機我唔需要. 皆因為我喜歡洗碗
呢2對波鞋, 好型wor , 好 鮮艷的色彩, 活力多一點 , 跳跳跳 ~
[飄零燕 Blue Sky回覆05/06/2013 21:31:24]花花~ 洗碗都係一種樂趣, 見到洗完過後碗碟, 重新開始啦
[飄零燕 Blue Sky回覆05/06/2013 21:29:27]哈哈...我喜歡洗碗, 但唔等於要搵呢行工作, 做呢行好辛苦呀 !
[版主回覆05/06/2013 04:30:20]小飛,你打算轉行 ??
[版主回覆05/06/2013 04:29:39]飄飄...可能後生女少洗碗所以才喜歡...再洗多卄年就不同了
[飛鳥回覆05/05/2013 23:04:27]轉行去洗碗.
聽說人工都不錯.

飛鳥 said...

婆婆
洗碗機可以做埋碗櫃?
等用哂先再洗.
[版主回覆05/06/2013 01:56:10]應該先將一層乾淨放入碗櫃用先,汚穢的由下而上放置處理

Allie said...

我唔怕洗碗
但我超唔喜歡掠衫
唔知有冇人可發明掠衫機呢
[月兒回覆05/06/2013 18:56:30]我都好似花子。
[版主回覆05/06/2013 01:53:05]我剛好相反愛掠衫,部乾衣機好少用

Allie said...

廣告都有講
開心買鞋唔開心又買鞋得閒買鞋無無聊聊都可買鞋
所以買買埋埋點只兩雙
[版主回覆05/06/2013 01:51:38]我都係好事成雙買多

Bobo said...

如果我有一部,會更喜愛弄複雜菜式。
[版主回覆05/06/2013 19:03:42]這只与懶惰有関,絕對與做乜菜無緣

大米 said...

無地方擺洗碗機啊. 所以用洗潔精時戴手套,過水時唔戴,咁就唔怕油又唔怕焗囉.將將就就啦~
[版主回覆05/06/2013 19:02:10]我們一定會買的,否則部坯機放在家中發霉也不衞生。

MO said...

我喜歡第二對...so young
[版主回覆05/07/2013 22:32:24]下次影晒成套戰衣你睇!

雨中淋 said...

我都唔用洗碗機,拎出拎入嘅時間,我都洗先咯有啲仲要pre wash添,嘥氣
[版主回覆05/08/2013 04:48:00]雨兄能洗得一手穩陣可靠的碗碟,真是全家福!

沒有叮噹 said...

又要拉埋我落水,妳鐘意買鞋咪買多對囉,我老婆都叫我趁平買多對,反正經常跑步,都唔會嘥.
[沒有叮噹回覆05/09/2013 08:52:26]的確有須要,有對跑鞋好好用,可惜當時只買了一對,現在想再買已經無貨.
[版主回覆05/08/2013 20:45:16]除了波鞋,一般我都好鞋雙雙入嘅

沒有叮噹 said...

第二對係咪大陸牌子?我都想買對大陸牌子試穿,例如讚肋了兩年渣打馬拉松的(特步)牌.
[版主回覆05/08/2013 20:44:18]這是美國近年新興上市名牌,比nike賣得更勁

郵差叔叔 said...

比我厲害,我只有一對波鞋
[版主回覆05/21/2013 05:27:40]冇人叫你咁慳姐

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...