Ms A's simple pleasures

Wednesday, April 6, 2011

母女夜話@廁所革命


小犯人Bella最近行為非常不儉,


雖然沒有界外尿


但卻在如廁時揆到飛砂走

!周圍都係,要娘親頻頻侍候


Ok! Ok! 我知你已大過囡了,要換痰罐


.......砂盆吧,


Bella, 這個流線型的新款設計,再加上亮麗的紫色


更重要是加大尺嗎,一定喜愛吧?!


睇成個澡盆咁樣,內籠有成17"吋架!


應該可以輕鬆的解決了「便秘」這個危害人/貓類健康的千古難題。



一寬三大果然正確!貓砂亦要用雙倍....


但究竟妳知這個是新砂盆不是澡盆嗎?會識用嗎?



喂喂喂!!!! 咬着媽咪的手手是答Yes or No 呀?笨Bella



 


13 comments:

五星下的三星 said...

其實係咪每解決一次就要全盤砂換過的?換大d咪好重皮?不如教佢自己走上座廁方便啦,既有訓練目標,又可以省回不少金錢。
[版主回覆04/08/2011 06:09:00]全盤砂換過是一月一次,我用的是scoopable砂、所以尿尿可以將d砂凝結一舊再扔走,平日每星期添一次砂咁...
教佢自己走上座廁方便也可以..market有DVD教人訓練自己的cat.but I don't have time wor~~ 要是失手咪周圍都係?!仲煩

忘憂草 said...

Bella有新屎坑用 ,人話新屎坑有三日香 !
咁橋!我家也換了廁所D渠 ,我和Bella一齊三日香吓 。
[版主回覆04/08/2011 06:11:00]你家是換馬桶定 渠呀? 咁我代Bella多謝兼替小草高興!你可以輕鬆的解決了「便秘」這個危害人類健康的千古難題。

taotao223 said...

bella係咩種 貓?
[版主回覆04/08/2011 06:11:00]波斯 貓

飛鳥 said...

真係好大盆,Bella會唔會俾沙浸親.
咬得你痛唔痛架.
[版主回覆04/08/2011 06:15:00]Bella 笨笨...應該咬陌生人嘛,竟咬自己人 痛呀!佢越咬越重口!冇d良心~~~正傻貓!
Bella原來会用新砂盆,等我擔心咗成晚呢

好好過日子 said...

地方(砂盤)寬闊咗, Bella 去到去得自在舒適d........
可以輕鬆的解決了「便秘」這個危害人/貓類健康的千古難題。
[版主回覆04/09/2011 09:46:00]多謝ee
Bella祝好子ee永遠沒有 「便秘」! 這個是危害人/貓類健康的千古頭号殺手!

MO said...

背景音樂...好match 個主題喎
[版主回覆04/09/2011 09:43:00]Bella好自豪!!! Yeah~~~

大米 said...

Bella,你媽隻手好味嗎?見你咬到單晒眼咁.
[版主回覆04/09/2011 09:42:00]ee我近日幫媽咪搣脂減肥!我係咪好落力呢?

Pandora 香傭講法文 said...

靚貓係刁蠻d囉!
[版主回覆04/10/2011 08:55:00]刁蠻.... 唔...這是似嗎咪喲

SkyBlue said...

乜 Bella 又第二期 發育麼?
[版主回覆04/10/2011 08:57:00]粥粥...我係遲發育喲

飛鳥 said...

Bella是個既可愛又聰明的寶貝.
難怪婆婆對牠痛愛有嘉.
[版主回覆04/10/2011 08:59:00]飛哥哥最口甜!我只係愛同媽咪玩咬手手芝麻

愛SHI家庭 said...

貓囡囡有便祕問題嗎?可以致命喎!
我的FD的貓就是這問題,搞到差不多無命,因牠唔肯飲水之過!
[版主回覆04/10/2011 09:03:00]ee... 媽咪最愛作大...佢呢度叫胡言亂語集,就知佢有d神經病....我好乖乖有飲水水!只係佢呢排疴得多,想法便秘傘

沒有叮噹 said...

以前都養過貓,都清楚這個問題都幾麻煩~
[版主回覆04/13/2011 18:45:00]不麻煩~ Bella的問題好解决

珍惜 said...

Belle 幾多歲大呀? 我的貓小時候不單抓到飛吵走! 連便便都抓出來, 好易踩屎!
[版主回覆11/21/2011 11:25:33]剛四歲!她現在好多了,不會抓到周圍係!原來Doris也有養猫!真好!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...