Ms A's simple pleasures

Thursday, December 6, 2012

再試Belly Dance


 肚皮舞的名稱源於19世紀,西方人來到土耳其,驚艷於這個以腹部為運動中心的舞蹈,
法國人稱之為danse du ventre,而後美國稱之為Belly Dance。

最近健身院搞了兩堂Belly Dance,Ms A 當然趨之若騖啦!
肚皮舞不需要舞蹈基礎,最重要的是學習如何放鬆身體。

一班女生在鏡前學習時﹔一較之下不得不承認此舞是特別適合豐滿的女性。
有點肥肉真能跳出屬於Belly dance 的風韻。

此舞可以讓人變苗條,但不代表跳肚皮舞要苗條才好看。
無論胖瘦,也能舞出屬於自己的風韻。
這是教Ms A的導師,她腰窄但有小肚腩,最最令Ms A側目是她有一雙強健的臂彎




真人不如相中迷離但確是一名中東美女,當她有節奏擺動雙手時,
才發現有肌肉的雙手是如此的有美感。
作為學生大家也是穿上運動衣褲,
眼中緊盯着中東美女教師每個動作,根本沒空看自己的毛手毛腳
腰腹及兩側肌肉運動量也高,hip要鬆,初學手勢雖不花巧但要穩定,
一小時後條腰好似不再屬於自己!
真好酸痛架!







今天在網上終買了兩條臀圍圍巾,用來跳Zumba 和Belly Dance 也適用。






大前天運動後在沖涼房彎腰時閃親條腰,覺得自己十分窩囊...回家要塗驅風油,真像老太婆一般... -.-'

20 comments:

飛鳥 said...

午安...婆婆.
[版主回覆12/07/2012 19:51:26]早晨小飛

飛鳥 said...

未睇內文.
[版主回覆12/07/2012 19:51:11]遲尐睇回應吧

菊主 said...

最底行字.....
也是村姑的境況嘛......
唉.....
[飛鳥回覆12/09/2012 23:27:13]菊主尐硬頸性格都幾難改.
[版主回覆12/08/2012 20:16:02]一早叫你咪咁硬頸啦!
[菊主回覆12/08/2012 19:44:08]可能係突然用多了那組肌肉.太勞累;再加上一個 '無情力'的動作,就閃親吧?!
醫師指村姑本身頸背已相當梗,CHOK一CHOK便CHOK傷,換轉第二個唔會咁傷.....
[版主回覆12/07/2012 19:50:19]真係覚得好窩囊!做了一小時total body workout及一小時Zumba 也冇事,那知沖完涼俯身拿衣時竟閃親!好彩立即伸直,回家上藥,一身驅風味真似老嬤嬤一樣
我冇你嚴重,昨晚已開始練體能和跳舞,好多了。
香港也有得學,但不是想像中容易的,我老師有個網站你不妨一看
http://www.bellydancebysasha.com/belly-dancer-about-sasha/belly-dance-and-hula-videos/
[菊主回覆12/07/2012 15:05:49]都想學.....
[菊主回覆12/07/2012 15:05:39]那行字小得幾乎要用放大鏡才看到!

沒有叮噹 said...

不如放自己跳肚皮舞的影片俾大家睇下啦~
[沒有叮噹回覆12/12/2012 08:46:18]學下去吧,無論對健康和身段都有好處.
[版主回覆12/11/2012 20:26:00]我也只學幾堂,要等健身院安排課程才會繼續學
[沒有叮噹回覆12/10/2012 08:44:51]妳學緊嘛,我上過網,見過華人(係該是港人)跳肚皮舞的影片,跳得十分好看,一點不輸蝕外地人.
[版主回覆12/07/2012 19:43:08]儍嘅,我識乜鬼?去見識下芝麻

沒有叮噹 said...

係呢,今天條腰還痛呀?
[版主回覆12/07/2012 19:42:02]冇啦!昨晚仲去做了個半小時運動

月兒 said...

好潮喎,學跳舞都要用臀圍圍巾。
.
條腰冇事嘛?
[版主回覆12/07/2012 19:41:25]跳Zumba是拉丁舞,與肚皮舞也有用腰,帶了可聽到有冇用到腰力,帶上的裝飾晃得越響越有勁
冇事啦!有心有心!

Allie said...

肚皮舞好好看的,尐圍巾又靚!
我都想睇Ms A跳
[版主回覆12/08/2012 20:14:25]她在NY 同NJ係好出名舞孃,又有自己餐廳。
你明我點解話要有尐肉才跳得好看啦!我們根本冇料到呀!
[Allie回覆12/08/2012 12:21:05]今早開來看,妳教練唔野少,勁!
連身材都好勁
[月兒回覆12/08/2012 10:51:34]我都想睇花子跳!
[版主回覆12/07/2012 21:20:33]小草說香港也有呢類巾買,拿來做腰帶應該好睇,你見到也買條啦!
[版主回覆12/07/2012 19:36:32]我跳得不好,這是教練網站,真係好勁:
http://www.bellydancebysasha.com/belly-dancer-about-sasha/belly-dance-and-hula-videos/

Allie said...

不過受傷了先不要跳啊,等好返先
[版主回覆12/07/2012 19:24:46]我上了藥油按摩一會,休息了兩晚冇事啦!昨晚去做運動了!多謝Allie

忘憂草 said...

要休息和搞好扭傷,才做返跳舞呀!
現在好D 未?
[版主回覆12/07/2012 21:17:17]昨晚早尐咗去GYM想去跳一小時Zumba甩下手腳 ,那知碰到到個GYM友給她拉去做體能,兔仔跳,跑步,掌上壓等,搞咗半小時才跳,冇問題。可能就力做冇事,冇心彎腰先出事....真吹漲

忘憂草 said...

條跳舞圍巾,貴唔貴呀?
草 在出入口店見過,約五十港元。
草 送了一條給朋友,她也有玩。
[版主回覆12/08/2012 02:50:41]唔信!你唔肯扭畀我睇就真
[忘憂草回覆12/07/2012 22:42:58]草 條肥腰扭唔郁…,無買比自己!
[版主回覆12/07/2012 21:18:34]唔貴!兩條加埋也只係15蚊左右,包堆郵費啦!你有冇買一條給自己?

MO said...

同肚腩講bye bye~
[版主回覆12/07/2012 21:55:58]冰封三尺非一日之寒
千年肥油非一夕之饞,難也!

清風大哥 said...

嘻~話明Belly Dance嘛,當然有個小肚皮才正宗好看嘛~
[版主回覆12/08/2012 07:08:06]咁應該叫此為肚腩舞才對喎!

茶茶 said...

Wow.... 犀利.... 加油
[版主回覆12/08/2012 20:57:42]多謝茶茶!

白雲 said...

一定令男士們 色迷迷 la!
[版主回覆12/08/2012 21:52:40]穿運動衫都色迷迷?

殷師奶 HeBi Yuen said...

真係好難呀~~我睇你跳得喇
[版主回覆12/08/2012 23:32:15]我都唔識架!

飄零燕 Blue Sky said...

花花跳出美態出嚟,支持你 
[版主回覆12/09/2012 21:48:00]沒有美不美,但做運動就要揀自己喜歡才持久

飛鳥 said...

婆婆,腰傷還痛不痛?
[版主回覆12/10/2012 00:05:10]不痛,只是人老要再多休息,不能常做運動。星期一再努力!

飛鳥 said...

我也很喜歡看這種肚皮舞.
扭動的時候確係好有美感.
[版主回覆12/10/2012 05:31:00]你有冇睇我給Aliie睇 的link呀?

珍惜 said...

纏著圍巾的女士是Ms A嗎?
[版主回覆12/10/2012 18:57:06]是網上model,貸品未收到呀

Minnie Baby said...

我D骨頭都硬晒啦, 跳唔郁...
[版主回覆12/14/2012 21:47:54]Minnie咁後生又掂會骨頭硬

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...