Ms A's simple pleasures

Wednesday, December 5, 2012

為誰辛苦為誰忙?

從前有一位太子名叫「悉達多」,看到人有生老病死,
唔知點解要咁慘,結果有太子唔做去出家苦行,
到菩提樹下坐(發呆),參透人生的奧秘,結果成為佛教創始人釋家牟尼。
但當年他老子希望兒子繼成王位,相信一般人都會說有皇太子唔做去出家
真是笨蛋及胸冇大志。

但從人類發展史看,悉達多好成功,創立了一個影響千年的宗教。
所以,人人應有夢想,而能為理想而奮鬥是好事,
至於如何達到?或者人人不同外,最重要是有明確方向和落實計劃。

     不過從超現實夢想回到人間,大多數人都是想安居樂業,有世俗定義上較成功的人生,
最少老來財務自由,不用向政府伸手。
但有些類別的,就距離目標太遠,這就是hea(漫無目的,無所事事)的人,
稱為「漫無目的型」。

聖經中常說: 施比受更為有福
以前常想: 這是理所當然!但究竟是否適合現今社會?
真令人反覆思量....
在網上看到兩個例子:

A君年少努力,年年交足稅,30幾歲結婚夠首期買入200萬私樓,往後30年為層樓同銀行打工,
利息比銀行已經有200萬,60幾歲以為可以安享晚年,
但年老多病又無資格享有公共醫療福利, 窮緊餘之積蓄過活,
那知強制驗樓要收一筆驗樓費,報告說座大廈要大量維修,
可憐兩公 婆無錢維修,想賣樓又無人要,走投無路下,只好雙雙流落天涯,無家可歸。



B君讀書一般,做下散工有個臭味相投的女友一於結婚一同申請公屋,好容易比佢地分到上樓,
 上樓後2人無物事做一於照特首意思生3個,搵唔到野做把心一橫申請綜援,萬幾蚊不知幾好駛,
個仔近視都有配眼鏡資助,d仔大個叫佢地一個二個去申請公屋,
30幾年後,層樓破舊但有政府 用A君的錢同佢維修,
年老多病打電話叫醫護車佢地去公立醫院睇醫生,一包二包葯比佢,慌死 佢地投訴醫院,
返到屋企弄孫為樂,抱孫看街景.指著天橋下的A君說:
『孫仔,比心機申請公屋呀,如果唔係你就好似呢個老人家咁瞓街!』





這兩个例子不至是香港,美國也是如此!甚至更甚!
何謂中產?哪些人屬於中產階級?至今沒有幾個人能夠清楚定論。
或者中產階級都是一个相對和變動的概念。
他們能滿足超出基本生活必需品的需求而消费。
但,他們並非富可敵國,
亦不能揮金如土。
這群人卻可構成了强大的消费力量。
縱然他們的經濟來源來自...........綜緩!


P.S. 十二月至,不禁嘆句:年關難過年年過,財危不過民難過
若果國會唔通過法案,打工一族的中產要付交多好多稅,到時唔止唉一聲呀....


12 comments:

沒有叮噹 said...

有時啲嘢就係咁,人算不如天算.
[沒有叮噹回覆12/07/2012 08:40:06]當然,否則只懶人和浪費社會資源.
[版主回覆12/06/2012 21:29:16]要攞可以,但要查清楚!

珍惜 said...

我D長期病在廣華看醫生都好平, 看醫生唔駛錢, 拿藥就每種藥10元, 不論藥多與少, 我兩個月覆診一次, 說每月要搽兩支喜療妥, 醫生給兩支收10元, 在街買一支都要40幾元。所以每年東華三院籌款我都係咁二捐番100元架!
[版主回覆12/06/2012 21:35:52]有病一定要醫,要政府支持!冇事誰想去睇醫生?捐錢多少不要緊,盡心意吧了!

Bobo said...

你說起交稅,也許因條件反射之緣故,我怕了稅局信封那綠色呀。
[版主回覆12/06/2012 21:32:45]我地一出糧已自動扣了35%,唔夠年尾再俾!

飛鳥 said...

婆婆午安.
人有好多種,有的好食懶飛靠綜援渡日.
仲自以為天公地道,心安理得...垃圾!
有的情願瞓街拾紙皮渡日也不申請綜援.
結果病死/凍死街頭!...死硬派.
.
而我認為有能力就最好靠自己.
但窮途末路既時候就梗係搵政府幫助啦.
.
[菊主回覆12/07/2012 09:50:33]東涌好多呢尐不事生產用公援歎茶的蛀米大蟲。
[版主回覆12/06/2012 21:30:15]養成惡風就不好!我支持自食其力的洗腦教育!
[版主回覆12/06/2012 21:27:26]我要求都好低,只想圕入多幾本中文書,加D老人補貼....例如長者搭車免費
[飛鳥回覆12/06/2012 20:30:20]我也贊成做嚴謹審查.
係真係窮怕咩查.
.
若有睇政府醫生有優先已很好.
球場都係跟隊啦,哈
.
[春日鳥yahoo blog回覆12/06/2012 20:00:31]老來無依攞綜援冇人會責怪.大種乞兒就乞人憎.
我認為寧可用大筆錢審查,也不可讓綜援被濫取.
其實中產俾咁多稅,可否有番小小著數,例如睇政府醫生可優先,伸請球場優先.
[Allie回覆12/06/2012 17:31:03]見好多後生夫婦都攞綜援,最看不起的是這種人!

月兒 said...

總之,中產真係好慘的一群......
[版主回覆12/06/2012 21:23:50]好人好者冇錢一定要做,不能養活自己仲衰過殘障!
若是只嘈嘈切切,又懶唔做,冇實質貢獻最差了!
[飛鳥回覆12/06/2012 20:20:56]我都唔介意.
自己有能力根本係一種福氣.
[春日鳥yahoo blog回覆12/06/2012 20:02:00]我唔介意做,有工作係好既;但社會可否對我地中產公平D?

Allie said...

社會從來就不公平的,
該要幫助的沒人幫,厄厄騙騙的就掙住去幫.
[版主回覆12/06/2012 21:18:22]有福利係好,但條件一定要有,要符合。選擇權就在個人本身意願。一定要徹徹底底查,唔滿意批核更可上訴。每個政策都俾人鬧啦,可是公道自在人心
[飛鳥回覆12/06/2012 20:25:44]幫助都要自己去爭取啊.
好多人連申請综援公屋都不懂.
個社會咁多人咁少社工,點幫呢.
.
避免厄厄騙騙就要審查.
政府做審查又俾人鬧.
.

Kei said...

但我一個人,是沒有拿到任何福利, 美國的醫療也拿不到! 只有辛勤工作! 美國社會也很不公平的!
[版主回覆12/07/2012 05:53:51]係呀!
[Kei回覆12/07/2012 05:45:05]你指香港的屋租?
[版主回覆12/06/2012 22:10:39]留兩個月D屋租都好貴,但希望你生活順利,愉快!
[Kei回覆12/06/2012 21:44:21]所以一直都無醫保,做過的公司又不付! 我快回香港逗留兩個月了!
[版主回覆12/06/2012 21:39:11]我知,這就是打工仔悲哀!

郵差叔叔 said...

幅黑白相影得非常好,絕望的眼神,有四對咁多........
[版主回覆12/07/2012 12:44:20]你不知的還很多....總之
[郵差叔叔回覆12/07/2012 12:40:05]這些不是我所了解的美國
[版主回覆12/07/2012 12:25:54]有好多中產淪為露營,父母失業..孩子返學校收埋午餐拿回家給父母吃...
[版主回覆12/07/2012 12:23:29]我們也有很多無助、絕望的中產階級

郵差叔叔 said...

200萬的上車盤仲剩下幾多了,例子是多年前的吧?現在的年青一代真艱難呀,如果冇屋企幫助,擺在前面的是一條崎嶇的路。
[版主回覆12/07/2012 13:23:19]搬遠些住囉,有乜辦法喎
[郵差叔叔回覆12/07/2012 12:46:59]現在居屋都唔平,所以年輕人怨氣很重,全世界都一樣,年青人缺乏向上流動的機會...要靠下一代人養上一代人......難呀
[版主回覆12/07/2012 12:46:44]茅台被位識散謠的blog民..沽空先覺得勁
[郵差叔叔回覆12/07/2012 12:41:49]人保都識?真好嘢!完全與HK同步
[版主回覆12/07/2012 12:22:10]咁頂多兩年等居屋吧....或買多幾首人保

忘憂草 said...

中產是最多人,也是最難有社會福利的一群!
真是夾心階層,憂柴憂米有誰知?!
[版主回覆12/08/2012 20:54:27]不要講地方名,那是不公允的,而且我住美國也不知在那裡呀!
[菊主回覆12/08/2012 19:45:51]這正是東涌公共屋邨的典型'生態'.
[版主回覆12/07/2012 21:37:51]真係呀!有時見到大食懶係咁生小孩,有些強國人生咗又掟去大陸養唔理,有些黑更由小孩做街童,不理!只會伸手攞綜緩,攞尐錢唔駛做,有些去修甲,有些去鬼混....有些回國起屋,有些打散工瞞稅,買屋做生意又伸手攞糧食卷真係激死!

MO said...

我依家都要比心機草錢for將來....大使左好幾年了
[版主回覆12/07/2012 21:31:28]最好幫埋某君草

清風大哥 said...

家陣響香港住千幾二千蚊既公屋,位置同環境分分鐘靚過同好過五六百萬既私樓!奈何!
中產一族祇好自求多福,好好盤算如何退休的日子.....
[版主回覆12/08/2012 04:17:06]無錯!盤算如何退休的日子...首先要預自己幾長命,其次是做好醫保...這是十分重要,還有基本生活費等等。至於消遣費不用多....因身体衰老而續步減低

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...