Ms A's simple pleasures

Tuesday, January 8, 2013

無影腳起義



看畢菊主的 起腳踢人事件, 也勾起很多地鐵往事,

以前住在紐約市是地鐵常客,上班時亦如香港一般白領,
一加班就起碼六點多才放工,有時也會加至深夜。

曾有一段時間要趕返學又要工作,在車廂中倒睡在某陌生人的肩膀上亦屬尋常事。








遇上下班高峰期搭地鐵也是座無虛設,有時企足一小時也蠻累的。







記得一次如常的站企,一條扶手柱便有五、六隻手揸住。
列車一站一站卸下乘客,扶手柱旁還剩三個吱吱喳喳的OL
正行駛的火車忽然因燈號而剎掣,

其中一位OL因失平衡就重重的踩了隔璧的一腳。

女兇手望一望受害人,再回望朋友們並沉默了一秒,便繼續旁若無人般講話!



係呀!我就是那位可憐的笨蛋!

但兇手講句Sorry亦應該吧?



那一剎的痛已忘記做應有的誇張動作,只會皺緊眉頭默不作聲

那些年Ms A已穿三吋半以上的高跟鞋了
....
被踩的腳背....! 真係痛入骨髓的!



 



三個番婆身材與Ms A相當,若與她們理論一定說不清,打不過。
有冇好心的見義勇為?當然沒有啦!


只好默不作聲,但呼呼的痛楚引發心內焚焚的怒火!

難道要聽老祖先那句老話:「人在屋簷下,不得不低頭?」

啞忍?息事寧人?下次要給人踩心口也不出聲嗎?








 

中國女巫雖貌若呆子卻裝了一肚子的壞水
不動聲色的繼續站着,並冷然的聽着她們七嘴八舌的高論
....
最後,到站便悻悻然下車了。







但在列車門關上的一刻,鞋跟下已沾上某女士的腳毛


嘿嘿,我就是跟這雙鞋






 


 

18 comments:

Ms A said...

唯以西方教化之~《出埃及記》21章23-25節,「以腳還腳,阿們!」

Kei said...

我坐過 Newark 去 Downtown 的Path, 也人多得利害呢!
[版主回覆01/09/2013 09:27:16]繁忙時候path train 真是超級多人!

菊主 said...

腳跟下已沾了腳毛.....
花子你回敬佢一腳呀?
[版主回覆01/11/2013 20:12:02]最後可說天助我也!感恩!
[菊主回覆01/11/2013 20:08:34]pk就可大可小了(跌死就弊! ) ,
所以踩番一腳最穩陣 !
[版主回覆01/10/2013 18:45:30]係呀,意外事真防不勝防
[版主回覆01/10/2013 18:44:01]不用走近門邊,當年另一計是腳太痛,她們一轉身想離柱就伸腳kick(同音字)絆她一下叫她真的好好摔一跤
[菊主回覆01/10/2013 12:56:16]又,今日你那邊有渡輪撞碼頭喎.
[菊主回覆01/10/2013 12:54:59]一樣得!
走近門邊,待她下車後,趁關上門一刻起腳 !
[版主回覆01/10/2013 04:50:35]哈哈...那時還在盤算若她們早過我下車就怎麼辦呢?
[菊主回覆01/09/2013 18:29:10]好功夫!
[版主回覆01/09/2013 09:08:53]我還繞了那條扶手柱一圈才離開

菊主 said...

你咁高,再加對3吋.....
村姑要搵天梯.....
[版主回覆01/09/2013 09:03:43]外國女人平均也有我高度,而且夏天個個穿高跟鞋⋯

沒有叮噹 said...

碰撞難免,但一聲道歉,也總應該.
[版主回覆01/10/2013 04:27:58]世界上乜人都有,而且無處不在
[沒有叮噹回覆01/09/2013 13:06:48]文明社會未開化的人.
[版主回覆01/09/2013 09:31:12]她係有心唔講的,有些人係未開化,十分歧視異族,可以從眼神中識別到的。

飛鳥 said...

那OL咁冇禮貌既.
踩到婆婆都不講對不起.
太過份了.
[版主回覆01/10/2013 04:17:49]搭了十六、七年地鐵,也確看見不少趣聞怪事....那也是很久以前的事了,那時我也年青氣盛,哈哈!

Minnie Baby said...

花花隻腳仔好慘啊! 下次妳可以試下, 當佢一踩妳就大叫, 並且摸住隻腳, 等全世界都知道妳比人踩, 佢可大機會會唔好意思同妳say sorry架....我都係朋友教我架.
[Minnie Baby回覆01/10/2013 19:34:51]Yeah!! 佢一定俾妳嚇親....
[版主回覆01/10/2013 06:35:59]香港人一般有禮貌,自己都未曾見過有人咁冇品,經一事長一智,下次一定會誇張大叫兼坐抵大哭大叫架!

Allie said...

整親人都唔講聲sorry,太沒禮貌了!
[月兒回覆01/11/2013 18:20:38]Allie, me too......
[版主回覆01/10/2013 18:37:52]一般人真係會欺善怕惡,在外地亞洲人一般給人溫順,勤力的印象。但難聽些就是怕事,沉默和懦弱...而且當年中國國勢窮弱,確實給人看不起,就算現在很多美國人也有排外優越感,就如香港土生的対新移民的感覚。
那些年已在美國生活好幾年,已深入體驗人善被人欺和得寸進尺的道理,環境真可改變一個人的
[Allie回覆01/10/2013 17:20:46]不過我非常佩服Ms A的以腳還腳
若是發生在我身上 我可能不敢作此舉動

StoryTeller said...

三個番婆身材與Ms A相當,您也很高woo
她們也真沒教養了
[版主回覆01/10/2013 18:27:06]我不太高,只是般美國人身材
我也是不太有教養

Kei said...

嘩!你現在很多Fans 呢! 香港現在很凍呢!
[版主回覆01/10/2013 19:44:34]一般一般

忘憂草 said...

下次無影腳外,加埋天殘腳!
[版主回覆01/10/2013 22:01:29]天殘會畀人捉到痛腳架!

愛廚 said...

扮唔小心踏返佢一腳
[版主回覆01/11/2013 06:08:14]咳...你不是目擊証人吧??

珍惜 said...

我搭地鐵最憎人i 住條柱, 或者兩隻手都唔扶住, 懶有定力咁! 一殺車我就縮定腳, 預左佢會踩埋黎! 因為俾人踩得多呀. 有次是女同事著高跟鞋踩我, 好痛好痛, 我腳面有個黑色胎記, 她以為踩到我黑左, 蹲下同我按摩, 我雖然係好痛, 但冇黑到!
[版主回覆01/11/2013 19:25:54]係呀,搭地鐵超級多人,人踩人係常事。但有人同你按摩就爽晒啦!著高跟鞋被踩真係好痛㗎!

月兒 said...

好功夫!
[版主回覆01/11/2013 20:15:27]跑路功夫幾掂㗎!

小友 said...

臨落車個陣陰返佢一下
搭地鐵最唔鐘意有人挨住條柱搞到無位扶 ... 最誇張係本來挨住都算,有次係我已經捉住條柱都照挨落我隻手到
[小友回覆01/13/2013 10:06:52]我記得係阿嬸黎 ...... 唔係咁重口味啊嘛! 學生哥都o猴!
[版主回覆01/13/2013 10:00:56]哈哈!捉住條柱都照挨落你到...一定是想揩油!你有冇叫非禮?

Bobo said...

三吋半的高跟鞋實在令人太累。
[Bobo回覆01/14/2013 19:37:24]但是太遲了。 我右腳的趾骨有點凸,穿太高會痛,現在要好好護足。
[版主回覆01/14/2013 19:26:25]穿粗跟會托得好尐架!不攰

MO said...

我私人已有一些黑點既MTR站盡量不去,我會計算高峰期,盡量避免
[版主回覆01/14/2013 19:28:19]有時好難避,好彩現在搬了不用擠地鐵

papamelaa said...

3寸半的高跟鞋完全不敢挑戰, 那天穿了一寸的也痛得哇哇亂叫...
[版主回覆01/29/2013 04:39:47]一對舒適的鞋才是正道,至於有冇踭全是個人喜好

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...