Ms A's simple pleasures

Monday, January 7, 2013

白金幣的狂想






很多人小時候有收集的興趣,例如收集郵票或明星照片又或玩具等等。
自己小學時是個小集郵迷,常和同學們交換郵票,
可惜因一次上堂時太入迷欣賞,便給老師沒收了郵票簿一去冇回頭!
因此亦耿耿於懷很久,可說是童年陰影之一。
不論如何,各人收藏的動機或許不同但有冇收集錢幣的嗜好呢?


今晨電視上報導有人提議美國鑄幣局打造2萬億美元的白金幣!
2萬億美元的白金幣?! 有幾大Size?幾重?幾多個?白金幣打造價是多少?
点解選擇白金?不用黃金?
打完"銀紙"扙現在搞"大銀"扙?真係想拿銀仔掟死人?
一連串問題立即充塞在錯亂的腦海中...








飲完杯Coffee定一定先聽清楚這個驚心動魄的傳聞: 原來是有人妙想美國鑄幣局打造兩枚獨一無二的大餅,來應付政府財困!

現今兩枚1盎司的白金幣,應該只值3200美元左右(約2.5萬港元)。卻可以讓所有問題即迎刃而解。

報導說只要總統授權把兩枚白金大餅存放入聯邦儲備局,並確認撥入財政部帳戶。
這樣,財政部資產多了2萬億資產,以每年財赤約1萬億美元計,若開支不變,這兩枚大餅已夠未來兩年開支用。

這個想法不等同印銀紙。大餅只會用於帳面上實報實銷開支,不會流出市場製造通脹效應
而大家荷包中的銀紙不變,不用捱貴米。( 所以冇人可能收集到)




這像一個天馬行空的玩笑,但美國政府對此無回應,
亦有很多專家在認真探討。
若兵行險著,勢必引發法律觀點上爭拗。
白金幣的瘋狂想法只是理論上可行,實際上暫時不會有人夠guts敢做。


究竟搞咁多小動作做乜?原因很簡單,根據發行紙幣的合法性,美國是不可能印1萬億美元的紙幣。
所以這主要問題不是"經濟上的約束",而是"法律上強制"。The constraint isn't money, the constraint is law.





*美憲法原意是容許政府在發行紀念幣方面有更大彈性,並不代表容許政府可以濫鑄貨幣、兼且濫定貨幣面值----但有心人卻在此鑽法律漏動。

12 comments:

飛鳥 said...

111111111111111111111111
[版主回覆01/08/2013 19:06:05]

飛鳥 said...

開工喇.
[版主回覆01/09/2013 12:31:11]我也要睡覺了.

[飛鳥回覆01/08/2013 23:28:17]要睡覺了.
好眼瞓.
[版主回覆01/08/2013 19:05:07]收工吧

沒有叮噹 said...

要消化下至得,這好像是走精面.
[版主回覆01/08/2013 19:03:52]法律上可行,但從未有國家咁做過,真係睇下有冇人敢做

春日鳥yahoo blog said...

何解存2萬億白金入國庫,可解決財赤?
都想學吓財經智識。
[版主回覆01/10/2013 08:31:58]除了字帖同幾本麵包點心書,基本睇書係免費嘅!我在圕中借!
[春日鳥yahoo blog回覆01/09/2013 23:26:59]好在我也愛簡樸的生活。睇書也所費不多。
[版主回覆01/09/2013 00:00:54]好,下次我講乾貨貴
[Allie回覆01/08/2013 23:48:42]其實我都係睇唔明
淨係知而家乜都貴
[飛鳥回覆01/08/2013 23:41:53]知道貴呀.
午餐飯錢加左好多.
[版主回覆01/08/2013 23:37:56]因為你們不買餸唔知米貴
[飛鳥回覆01/08/2013 23:28:33]婆婆解釋得好詳盡.
但都係唔明.
[版主回覆01/08/2013 19:00:38]因為政府每年財赤都係一萬億,根據法例已走上上限,政府要自動削減每個部門開支,但他們兩黨一日到黑嘈嘈切切不能達到一致共識減乜,鬥得久又怕畀moody降級信用已做成更大經濟損失,咁鑄造兩枚大餅,一枚一萬億做定心丸抵債咪可繼續歌舞昇平囉!我也想不透利弊,但這個根本是在「做數」自欺欺人!

小友 said...

個老師咁衰架 ... 可能佢都係集郵愛好者
英國royal mint 成日出紀念幣(年年都搵到好多野黎紀念),尤其之前奧運就出得更多,單係呢筆都賺左唔少
[版主回覆01/09/2013 00:02:00]你都衰啦!咁睇完本書呢?
[春日鳥yahoo blog回覆01/08/2013 23:47:05]以前教過半年書,最衰果次係沒收左學生上堂時看的龍虎門,自己睇。
[版主回覆01/08/2013 23:18:06]個老師真是好衰!我都嬲咗好多年,之後對集郵或其他收集都失去興趣.
買紀念幣若果暢銷,真係好搵架,但亦有人很利用他來洗黑錢....嘿嘿。好多嘢只係你想不到,沒有做不到....

月兒 said...

我也覺得經濟老既嘢,越玩越蓋唔到個鑊,睇吓挨到幾爆到咩方法都唔掂時,齊齊C.
[春日鳥yahoo blog回覆01/08/2013 23:43:14]我有時覺得係搵緊尐實幹既人笨。
[版主回覆01/08/2013 23:14:06]當政治及經濟混合便十分複雜,千絲萬縷的糾纏,真係剪不斷,理還亂!

飛鳥 said...

婆婆.我什麼都沒收藏過.
[版主回覆01/09/2013 00:03:13]唔丟擺在一堆便叫結集
[飛鳥回覆01/08/2013 23:40:09]果尐唔係集的.
係抽蛋貪得意.
[版主回覆01/08/2013 23:34:00]你成枱模型公仔!

愛樂。音樂室。Fani* said...

informative@@
[版主回覆01/09/2013 00:56:30]Sorry...may be little bit scary ...

Allie said...

果位老師可能都有集郵
沒收妳的順便據為己有
[版主回覆01/09/2013 00:55:03]我估係,儲咗好幾年,有尐都係好珍惜和鈡意

Raymond Leung said...

Have a nice day !

大米 said...

咁似大國的打白條行動嘅~
[版主回覆01/11/2013 13:10:05]打白條!!!!好貼切!真係呂奇年代產品....大國大倒退也

珍惜 said...

收藏金幣銀幣唔化算, 收藏輔幣好過!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...