Ms A's simple pleasures

Tuesday, March 1, 2011

未知數

部門快搬了,但搬得也不遠只是離現在office五分鐘車程。不知不覺我們由大耳窿部門搖身一變成公司防護隊也快兩年,手上的客戶踢走的又有,轉手的又有、破產的又有、貼錢送走的也有,欠稅被政府釘牌亦有,千奇百怪乜都有。


星期五是輪買早餐的日子,老頂很濶綽,請大家吃貴價煙三文魚($16/8oz)Bagel



同事又約在一起齊齊吃午餐,係呀!又係Houlihan's呀!


上一次去是同事Karen的告別餐,今天是資深老同事Bob的歡送會。


Bob年紀也不小快介退休之期,但仍過檔去另一公司高就,為人風趣又富幽默感又好魄力,常耐着性子給問題多多的Ms A解答,如同一本活字典呢!


真是家有一老如有一寶啊!


祝君好運



Karen也來聚餐,她去年九月被老頂內定送到另一department,仿似前途光明,那知原來是個空心部門,上兩星期她們已收memo一個不留


部門被裁員!據說那邊跟本無事做,每天都在等放工。


主管是隱瞞上頭虛報消息來胡混過日子的


真係估不到,兜兜轉轉結局也是不好


最想不到是愛美的她居然肥了很多...起碼十多磅啊!



Debbie做了个勁甜的古古力蛋糕給Bob作歡送


蛋糕是否樸實無華呢



是啊,這便是我們的最正常的蛋糕



P.S. 世事常變,要懂沉着應對。不能輕言謾罵


自知不是大度的人,平生不與陰謀論者結交更不甘被人利用!


道不同不相為謀 ‧志不同不相為友!


 


 


 


 



9 comments:

好好過日子 said...

三文魚bagle成&16,真係好貴喎!
時常見同事走........
Ms. A 祝工作順利!
[版主回覆03/02/2011 19:36:00]是淨三文魚...野生是貴dd的 bagle另計
d資深同事只是走去他們以前大老板開的新公司....美國不是這么好景容易揾工

沒有叮噹 said...

可止撲實無華,簡直見到就想起肚疴時放下的東西~不過人家一番心意都是難能可貴.
希望妳能轉運,事業上有大起色啦.
[版主回覆03/02/2011 19:37:00]出邊買个樣都係差不多喳,而且仲冇咁好味

忘憂草 said...

世事常變,要懂沉着應對。不能輕言謾罵
自知不是大度的人,平生不與陰謀論者結交更不甘被人利用!
道不同不相為謀 ‧志不同不相為友!
好有同感,我們想法也差不多 !
[版主回覆03/02/2011 19:38:00]give me FIVE!!!

大米 said...

日日等放工日子一定會食食食減壓啦,唔肥就假!
[版主回覆03/04/2011 12:30:00]日日等放工日子係好無聊,我有時都好無聊...但也會忘記吃lunch

shirley said...


三文魚 , 我好鐘意架!呢隻杯 , 我居企都有一隻喎!
祝 Ms A 工作順利喇!
[版主回覆03/04/2011 12:29:00]多謝Shirley,
隻杯是唐人街買的,个蓋已打爛了....
 

飛鳥 said...

婆婆你的工作現尚安全嗎?即是有得繼續做嗎?
日日返工冇野做,點會唔肥,哈
好吸引的朱古力蛋糕,明天搵個近似的買來吃先得.
[版主回覆03/04/2011 00:43:00]
My job? 未知數 ... I have things to do now but don't know tmr... 世事常變ma .
Most American cake shop's cake looks very simple. Just like that....But they all taste pretty good.

飛鳥 said...

道不同不相為謀 ‧志不同不相為友!
非常同意婆婆的做人態度.
唔啱傾唔好勉強.
[版主回覆03/04/2011 09:52:00]係呀~ 勉強冇幸福

飛鳥 said...

真係俾大雄個留言影響胃口呀.
[版主回覆03/04/2011 00:36:00]Total agree!!!!!!!!!!!

SkyBlue said...

What a sad story / fact?
Hope you can be safe & pass the risk.
[版主回覆03/07/2011 10:57:00]要來的總會來...
是福不是禍是禍躲不過...多謝關心

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...