Ms A's simple pleasures

Monday, March 28, 2011

卷卷卷與咱家第一瓶檸檬橙果醬

 


最近做了幾个不同款的包包卷,覺得味道真不錯,甜的是杏仁檸檬果醬卷。


鹹的是肉鬆榨菜火腿卷: 這靈感來自上海糍飯糰


鄉下地方買不到新鮮油條的,只好用火腿代替


全是用牛奶湯種做的包包,真係Q軟好吃啊~~



昨天跟好子學做了餐肉芝士包包,但忘記要炒咗D午餐肉先



你哋睇!有D午餐肉非常不滿,仲跑出來抗議添!哼!真係好學唔學



又有一大包lemons,便試做果醬


第一瓶自製果醬終於誕生了


Angel. 我有加個橙架!


下次食沙律,花子會試試混合黑醋, Olive oil, black pepper & Salt啦!


 



 


這一堆.....Ummmh 係我的失敗作



估吓我想做乜?猜一定冇人估到~


 


「今次又失望。。。等下次再試!」


「咁妳想幾時再做?」


「下星期吧! 」


「吓?不如一个月後啦~~~」


「Why??」


「我唔想咁快再哽妳D失敗作!!!真離蒲~」


「有冇咁悽涼呀?!」


 


昨天幫襯馬來西亞餐廳,聽人講話好味Wor~~~~



碗海鮮冬陰公米粉湯好正,但可惜用料差!畀D韓式急凍海鮮充數


呢D急凍海鮮係做韓式Pancake先用的!


收$7.95



呢碟炒到碎屍咁的河粉叫「馬拉盞炒粉」喎~~~



兩碟嘢加埋小費是$20美元!!! 你話係咪在家咬公仔麵好過?!


唔係!應該哽我D失敗作好過!!!


 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...