Ms A's simple pleasures

Thursday, August 20, 2009

多倫多之行后記

去了幾天加拿大,那裏正值高熱天氣,暑氣迫人,行出街令人熱到暈咁!我是一個又怕太熱又怕太凍的人,非常難服侍。


加上近年說話喜愛一句起兩句止,人哋同我重覆講多幾句都厭人煩的孤僻性格...真係得罪人多,稱呼人少呢對咱家人就更特別嚴厲。有時思前想后很是懊惱的,我的性格脾氣真是太差啦!


前晚回到NYC吃馬來西亞餐,大家都有感而發地道加國現在消費比美國還貴,有一些食物質素和NY亦是差不多,价錢又相若還要加上二十幾%稅和服務費,會再去的機會真的很難說的,反之尼加拉瓜瀑布我一定會再去的,但不會再住在Sheraton Hotel啦,会找另一間較新亦有fallview的酒店,Sheraton Hotel 需然地點、fallveiw一流,但太多人亦太舊了。


馬拉餐我鈡意吃以下幾樣﹕沙嗲串燒、海南雞+油反、酸菜魚頭米粉、米邏和印度麵包


<---个沙嗲串燒又被我食咗呢幅係代替品


昨天起床太累特別放多一天假,Bella冇見幾天很想念,下午立刻去接她回家中。但阿女一見到我就走,躲躲藏藏,好不容易將她抱起放回籠中,她竟然玩反抗不願入內女生外向啊!幾天不見就不要媽媽啦!


我有時覺得自己好自私,要返工要做咁多Activity回家又上網寫blog、睇東睇西,真係冇乜時間陪佢,佢年紀還小當然想玩伴啦,我哋又敏感不能養多一隻貓陪她,真係對佢唔住呢



 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...