Ms A's simple pleasures

Tuesday, August 25, 2009

Ronald 生日

Ronald 今天生日終於出招!講嘢﹕每年生日,我都忘記自己幾多歲!



Claudia Wong (安安女兒)答﹕







咁O嘴!

 


 阿Mid 又加插﹕


25歲....

 

我就認為﹕應該24...佢細過譚詠麟

 




Kitty ﹕





遲來的祝賀..羅生生日快樂呀

Szeto 都reply~ "Happy Birthday!"




 

Crystal 好玩嘢地回應 ﹕





使唔使我喺嚟度向全FB公開你的歲數, 就是 .... 都喺唔好la, 容咩易比你丙呀

 




Fatfat
心境保持開朗, 年齡可回到1822

 




Ronald 出嚟反擊﹕
Cryrtal:妳公開我嘅年齡,即是公開妳嘅年齡,同埋各位同學嘅年齡,我哋係同學,我哋嘅年紀都咪差唔多!

 

我一定会認細!並講﹕我唔理!我一定細過Ronald....Fatfat講得啱...我應該得18歲左右

 




Ronald 問我﹕





Ada心境應該有18歲,但智商唔知有無18歲呢?

 





小東近排可能好忙,只回應再一句﹕生日快樂!

 





我反問Ronald ﹕你話呢


 

Mid 又玩嘢﹕
Ada你有無LUN清fatfat所講嘅1822呀........可能佢意思係18+22=40喎.....哈哈......

 

嗚嗚~ 我又上咗當
>o<"




 

Fatfat 仲出嚟踩多一腳﹕你真聰明




 





「嗚~~嗚嗚...丁班唔好玩蝦人嘅~」 (更正是理科班~唔至丁班蝦人)我只好回應﹕

 

「你哋个劉錦然同學蒲咗頭....係咪又似你吔咁架?」




 

Ronald 立刻回應 : 劉錦然的網名是什麼?

 




阿Mid 答﹕





Ronald,你去1988年畢業生個條link就搵到佢架喇...佢叫Jap呀....基本上佢只係比以前更肥,個樣都無乜點變到...

 

Ronald 又儿好記性﹕





不過Jap以前都好肥,而家更肥咪好誇張!估唔到丁班嘅同學都幾多,可能多過戊班!有時間要統計一下!

 

我又插嘴﹕文科班D人去晒邊呀?理科真係人強馬壯




 

Crystal 答﹕of course !!!!!!!!!!!!!!!

 

係o羅,你哋咁人強馬壯,我做乜要記錄你哋D嘢,你哋自己鈡意就記落去,唔鈡意就擺就!關我乜事!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...