Ms A's simple pleasures

Wednesday, February 15, 2012

臘味香芋炆鴨




美國人除了吃鷄還有的都是鷄,

花子蠻喜歡吃鴨,卻不愛吃燒味。

超市做特價時($12/隻)買了一隻回來
與過完年還剩下一些的臘味和芋頭一起切粒爆香做炆鴨



 






 



這次不將鴨子斬件而是用整隻炆,看看那個方法較好

用適量的醬油塗抹鴨身表面略醃,把鴨煎成表面金黃後,盛起。
用煎完鴨的油爆香薑片加入醬料和適量的水和糖,然後把鴨放入,
這時把火調到最大,當水滾了,便把火調成中小火,由牠炆大約一个多鐘。
當鴨肉差不多都軟了便可盛起。可以斬件(或原隻)上桌

用炆完鴨的汁醬放入臘味香芋,炆十分鐘,放上鴨上

做這道菜也略麻煩,因為要等鴨子待凉才可斬件,待客就較美觀。若是自吃還是斬件炆好些




腐竹白果豬肚湯

腐竹白果除了可以做糖水外也可以放入豬肚作家常湯飲用,再加些瘦肉和生薏米、熟薏米煮就非常好味

《本草綱目》稱:「白果熟食溫肺益氣,定喘嗽,利小便,止白濁」,多用於肺病咳嗽、老人體虛哮喘。

「白果燉肚」是雲南藥膳名餚,它寓醫於食,對新舊咳喘、尿急尿頻有明顯作用。

豬肚可切片當餸,湯色又乳白真是不錯架!




上次玩完爆飽,今次來過甜甜蜜蜜的乾提子及紅莓麥飽,

嘻,原來它們加在一起的麵飽吃多幾口就有點太甜了。





終於等到這个48 K-cup portion packs 半價了!

家中只有自己喝咖啡,所以揀K cup咖啡機,貪其方便。

而且咖啡種類都有好多選擇性,今次Hoilday coffee collection半價真係好抵

若好飲仲要去買多盒添







 





9 comments:

Son Cheung 正 義 said...

♥ ~ ~ ~ Happy year of 2012 ~ ~ ~ ♥

飛鳥 said...

疊銀紙飛得好快好有力,哈
[版主回覆02/16/2012 23:44:20]我估也是...=.=
[飛鳥回覆02/16/2012 23:06:55]簡單的說,不好吃的不愛吃,嘿嘿
[飛鳥回覆02/16/2012 23:06:16]不當造...香港現在好似幾時都有涼瓜食啊.
[版主回覆02/16/2012 21:08:14]涼瓜在美現在不當造...你說你有甚麼不愛吃??
[飛鳥回覆02/16/2012 16:37:01]媽子當晚比較欣賞魚香茄子及涼瓜肉片.我就三個都愛吃.
[版主回覆02/16/2012 00:44:55]我都好羨慕呀!今晚我又煮要蕃茄牛肉煮蛋!
[飛鳥回覆02/16/2012 00:29:21]昨晚跟媽子出街吃飯,叫了蕃茄牛肉煮蛋,魚香茄子煲,涼瓜炒肉片.
[版主回覆02/16/2012 00:15:10]我未得閒飲..........住,可能我試完已經賣完了!XXD 小飛昨天吃了甚麼?

飛鳥 said...

我喜歡飲豬肚湯吃豬肚.但黑胡椒豬肚湯比較野味.
[飛鳥回覆02/16/2012 23:04:43]通常支竹用來炆東西,所以耐都唔覺.而且炆完索左汁係好好食,若計兩者口感,我較喜歡支竹比較有咬口,就是喜歡佢夠粗,哈
[版主回覆02/16/2012 21:07:14]支竹要煲好耐啦,又比腐竹粗..兩者口感不同.=.=
[飛鳥回覆02/16/2012 16:35:37]諗落又好似係支竹,不過支竹腐竹一樣好食,哈
[版主回覆02/16/2012 00:44:02]係支竹不是腐竹吧o.O...
[飛鳥回覆02/16/2012 00:31:18]好似有腐竹只是冇白果.係咪呢...唔記得,下次再食話你知.
[版主回覆02/16/2012 00:13:37]黑胡椒豬肚湯係比較野味,但冇腐竹同白果呀!XXD

忘憂草 said...

芋頭鴨一定好好味道!
花子叻叻!
個麵包嗰樣又唔似太甜喎,好想食一塊包包。^_^
[版主回覆02/16/2012 21:51:21]仲話for strewing.....=.=...原來是...應該for soup...
[忘憂草回覆02/16/2012 21:22:52]=.=…老皮鴨!
[版主回覆02/16/2012 21:05:16]一般是45分鐘就冧啦
[版主回覆02/16/2012 21:04:39]我都鍾意細細粒...因為分開煮不用砌太大舊...細細粒炒香了再炆會惹味D
不過雀仔吧口有幾大?
D鴨幾老皮...要炆差不多兩小時才冧...難怪咁平...畀騙了..T-T
[忘憂草回覆02/16/2012 20:42:06]草鍾意花子切的芋頭細細粒!
所以飛鳥唔會同我掙,飛鳥你去酒樓食啦!嘻嘻…
[飛鳥回覆02/16/2012 16:41:44]芋頭唔好切咁細粒會好D,現在太碎了.我愛大大舊芋頭,有次去吃晚飯叫了個芋頭臘味煲,D芋頭大大舊超正.

Allie said...

芋頭炆鴨,d芋頭吸晒d味,我好喜歡的!
[版主回覆02/16/2012 23:50:20]我鈡意芋頭炆鴨...但今次隻鴨就老D...-.-'

Allie said...

其實豬肚係咪好難處理?同唔同豬肺要洗好耐架?好想試但又怕好難整...-.-
[版主回覆02/16/2012 23:49:25]ummmh...應比搓包容易...:p
[版主回覆02/16/2012 23:48:40]我們買的豬肚已處理好了(加 $0.2/lb)...若不然要用salt & 生粉刷刷洗洗再出水...多一重功夫和15分鈡(一邊沸水一邊刷洗)

Ms A said...

剛試了這些咖啡,又真係幾好!可以再買些

沒有叮噹 said...

這種提子包我愛吃,而且要吃扭紋那種,有段時間,我都是放工趕下一塲工作時,就是怱怱買這種包趕上班
[沒有叮噹回覆02/25/2012 09:08:22]有!但份量少得可憐,簡直可有可無.(一個包可以賺幾多錢吖,當然料唔會咁足,點同自己造咁好,所以見到妳個包咁足料就羨慕,識造包又會自己造來食的真係唔同啲.)
[版主回覆02/25/2012 05:37:52]但有紅莓咩??

AD said...

花子自己斬鴨好叻, 我吾夠力, 用雞剪

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...