Ms A's simple pleasures

Saturday, February 4, 2012

巴基斯坦Pakistani Brunch Buffet


雖然是有好多不同民族聚居,但食方面真是好難搵到地道又好味的。中國朋友們較喜吃中式或東南亞餐廳。
老外則愛美式餐廳、墨西哥或意大利菜多。
鍾意吃特色菜就較難找到同嗜,所以盲摸摸下有時揾到很多難以吞嚥的餐廳呢。

今天好開心在
Amazon網站看到介紹此所正宗巴基斯坦餐廳,又有特價!
離家只是二十分鐘左右!所以就高高興興去揾食啦。


這餐廳只開星期六丶日下午11點到晏晝四點,平日不對外開放做街客,由此可見這所餐廳是十分地道和多"自己友"光顧的。

進內也有九成滿食客,亦是中東人為主




 

 
 


因為是自助形式,就算不懂文字﹔不懂怎吃,也可每樣試一試,望望他們怎配吃嘛

他們果然不吃豬肉,而且也用很多香料作佐料

但香料雖多,羊肉味道也很強烈啊!




鷄絲雜菜湯



當然小不了咖喱啦! 咖喱羊脾、咖喱牛腩咖喱羊肉,但咖喱味道卻是各有不同,又不太辣!十分欣賞 


 
 
薯仔、鷄心豆、羊腩





拿這隻羊脾回座時,可是給負責供應食物的經理瞪着,她的眼神好像說: 「妳不要浪費!



他們的牛根是連牛骨一起炆的,超好味

牛腩就一般



不要少看他們的炸魚,外看好似又乾又硬,切開後原來又多汁和柔滑 





白飯長長又十分纖瘦,不細看還以為是碎米粉呢




這是椰汁醬,下層是芝果蓉醬+菠蘿粒




甜薯醬杏仁片


 


這款甜品很受他們歡迎,是椰汁加上好似椰絲和不知明的東西搓為圓丸


 
 




今次的巴基斯坦 Brunch Buffet十分滿意,埋單每人只是9元(連稅和貼士)!真十分超值!
(若冇Coupon可是$17元呀!)

全世界民族都認為自己係勝人一籌的和優越的。國內雖有少量的種族歧視,但亦是一個懂包容的國家。
911的案件,國內是有些擔心和害怕中東人, 但不會因此仇恨、隔離丶出言侮辱或傷害咱們的中東裔,
因我們全都是美國人。(个別例子除外)

這世上沒有甚麽誰比誰低賤,誰比誰高貴
人只有兩種: 做一個好人,或做一個衰人

事情就是這麼簡單


13 comments:

CRYSTAL♔ said...

No one 100% is good or bad guy...but at least need to respect to each other...
[版主回覆02/06/2012 13:01:08]Yes ! No one 100% correct. We try our best to improve our behavior..respect each other and find the solution get together.

CRYSTAL♔ said...

BTW I also love buffet forever! never end :) somemore this one is really worth one!
[版主回覆02/06/2012 12:50:30]I always over eat ,! Need do more work out after >~<

MO said...

好抵食呀~ 香港依家通漲,係貴得來難吃,我公司樓下D嘢食,lunch都係要$35-$40或以上,難食到呀~ 都唔明點解D同事接受到 一一"
[版主回覆02/06/2012 12:45:26]我們通漲也十分厲害,一個罐頭年頭是1蚊現在要1.7蚊,真係要吃得精明(*~*)我一般在家中煮和帶飯多,但假日也會出外吃一、兩餐,但次次一樣子都好鬼厭
[MO回覆02/05/2012 20:18:21]打工都為三餐姐,無要求,揾錢都唔知為咩? D人又冇咩反應,我唯有帶飯吃啦@@" 揾到一間好味既食肆,吃完人都開心D :)

Seethrough 詩庫 said...

Ms A:
在 HK 一隻 samosa ( 細細隻用一塊春卷皮摺幾摺又扁又薄嘅薯仔角)都要幾蚊一隻, 至於食羊髀起碼都要成百蚊! 妳呢餐又有甜品都衹係 HK$ 80 有找, 超晒值呀 ~
[版主回覆02/06/2012 12:22:10]昨天吃完後連晩餐和今早的早餐也免了,真係一餐抵三餐!勁值得xxp

飛鳥 said...

婆婆,真係好抵啊,幾蚊雞有咁多野食,而且好多都好正咁.
[版主回覆02/06/2012 12:20:03]我好鐘意吃D特別食物,有新鮮感嘛。好難得搵到又美味又有coupon的餐館呢!好抵呀!

飛鳥 said...

那羊脾睇落勁吸引.
[版主回覆02/06/2012 12:17:17]有D羶,但好冧好味的

五星下的三星 said...

相片中的食物一個人食晒?我自己每次食自助餐,最多三轉就喪失戰鬥力,一定試唔到咁多新口味。=.="

我覺得內地人正在慢慢學習進步中(速度是否理想是另一回事),反而港人不斷懷念昔日,持續倒退中…(我諗自己都係其中之一)^__^"
[版主回覆02/07/2012 01:20:18]小時候讀書也教: 一支弓會易折彎••• 容人乃大。
[飛鳥回覆02/06/2012 21:47:40]今次蝗蟲事件,我對部份港人都感到失望!
[版主回覆02/06/2012 12:16:21]相片中的只是佔當天一半的食量,我係好拆得的!哈哈!xp
我見港人因孔和尚一人的胡扯而將所有內地人都遷怒又唱又閙又蝗蟲••• 又影黃金片,覚得十分可怖和欠包容。也是醜態百出••••驚驚呀!

珍惜 said...

香港不許拍食物的相片呀! 要拿回自己的位才可拍!
[版主回覆02/06/2012 12:09:07]係?!這裡也不流行拍照,一般餐館也不理我,有時仲以為我係食評記者呢xp

dd said...

never had pakistani food before, but should be similar to indian? is it those really economically 6.99USD, 7.99USD all you can eat ;-)
[版主回覆02/07/2012 01:27:41]Yes, pretty much same... I had Indian food b4 and taste not as good as this time
. Most Indian are vegetarian and sometimes too spicy 4 me. Inflation raise up everything, no more cheap buffet in here, most Food either sale for potion or by lb.

忘憂草 said...

真係好似好好味道!見到咖喱已經口水線活躍了…
而且十分之抵食呀!
花子與家人,元宵節快樂。
[版主回覆02/07/2012 01:30:07]我們慢香港12 -13小時,等你們起床我們才元宵呢^_^
[忘憂草回覆02/06/2012 22:55:37]飛鳥,元宵節快樂。嘻嘻…
[飛鳥回覆02/06/2012 21:44:51]小草,元宵節快樂.

AD said...

I WAS TOLD PAKISTAN CURRY IS SO DELICIOUS, NEVER TRY LE
[版主回覆02/08/2012 05:45:19]Should try that if you like the curry and lamb shank ^^

Minnie Baby said...

好吸引呀! 我很久沒有食Buffet啦...而且食巴基斯坦菜都幾得意! ^_^
[版主回覆02/08/2012 05:46:04]係呀!好開心能吸引埋你呢^^

Poala said...

我鍾意佢哋呢種長長的米, 呢餐超值呀~ :P
[版主回覆02/08/2012 05:48:28]D米好纖幼,又唔知加入甚麼水質東西煮,味道為我們白飯不一樣的..O.o"
十分抵!呵呵~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...