Ms A's simple pleasures

Friday, February 24, 2012

線上聽歌網站~潘朵拉的音樂寶盒Pandora Radio




最近在研究美國的Pandora Radio潘朵拉的音樂電臺

聽一聽也覺得蠻不錯的,輸入一個喜愛的曲名或歌手名字

 
然後他會自動搜尋、試播,你可一首首評分。慢慢地,Pandora可分析並挑出你喜歡的

歌曲類型及比例,推薦的歌曲亦越來越符合你的口味。


喜歡英文歌的人一定要試試!畫面還會列出正在播放的專輯歌手歌詞資訊呢!

夠智慧吧!!!



Pandora Radio (only in US)
http://www.pandora.com/

For outside of US
http://globalpandora.com/


潘朵拉音樂盒是一款iPhoneAndriod手機上都有的音樂APP

2011
年蘋果公司(Apple) 出爐了一份 2011 年的 App 排名,iPhone 免費 App 潘朵拉音樂盒可是排第二啊!不過唔知香港用唔用到






P.S. 在希臘羅馬神話故事中,儘管天神萬般囑咐潘朵拉,絕對不可以打開盒子,但是禁不住好奇心的潘朵拉,還是將眾神的盒子打開後,妒忌心、慾望、

貪心、鬥爭心、幸福、瘟疫、憂傷、友情、災禍、愛情……等等一一的降臨人世,知道自己惹禍的潘朵拉趕緊將盒子蓋上,但一切已經太遲,盒子內只剩

下「希望」。「希望」是人類生活的驅動力,不管遭遇何種困境,它是人類在不幸中唯一的安慰。

現今這個Pandora.com潘朵拉電臺就是一個讓大家打開音樂盒,便能聽到希望歌曲的線上電台。想想也是充滿希望呢!






Ummh....究竟有冇記下過年時買的東西?個Polo袋減到$15蚊是否平過深圳A貸呢....


 





15 comments:

五星下的三星 said...

個袋係咪made in China先?不過而家大陸貨越來越貴,人仔又係咁升,過多幾年「強國生產」都係身份象徵啦。XXDD
[五星下的三星回覆02/25/2012 08:43:00]哈,唔係忍唔忍得住,係已經畀早前的yahoo訓練到習慣打表情符號,而且近來在fb打字仲多過yahoo blog留言,已經唔記得佢d公仔囉。=.="
[版主回覆02/25/2012 08:17:42]忍唔住出公仔呢~~~~~~哈哈哈
[版主回覆02/25/2012 08:16:52]你吹呀!慘得過一個願打一個願捱呀!在中國有好多人想同美國佬一起發美國夢嘅!
[五星下的三星回覆02/25/2012 07:07:36]對!其實近年世界廠都已經有少部份升呢,仲開始因為人工貴而犯愁呢!而最多人唔介意的中國製產品就一定係血汗工廠生產的哎瘋啦。
[版主回覆02/25/2012 06:47:45]因該話我信「牌子」本身的品質保證多過它來自那裡...
[版主回覆02/25/2012 06:44:55]日本動漫好多是中國畫和製作的...若手工不差價格可以我不抗拒中國製造!其實越南、和近+年的中國貨品比印度都做得好和有水準了....其實任何產品在那裹做真係幾靚都有,只是廠商肯不肯出本啫!
[五星下的三星回覆02/25/2012 06:34:42]認同呀!所以我一d都唔抗拒中國製,不過香港有好多人仲係迷戀於made in Japan 的。(以我較留意的IT產品計)其實係咪真係特別耐用?根本冇所謂,過一兩年唔壞都換款啦…(假設有錢的說……)
[版主回覆02/25/2012 06:31:46]我靜悄悄的告訴你: 所有名啦都係祖國、印尼/度或越南製造的!你們HK見到的所謂made in USA or France or forever...只是改了label再輸出給你們那些"虛榮"的消費者吧了!我要求好簡單、只要平、靚、正! 理得佢阿水造

Poala said...

唔只兩樣咁少吧
[版主回覆02/25/2012 08:39:49]咁年都過咗咁耐啦

wtm246 said...

Thank you for sharing!

[版主回覆02/25/2012 11:02:34]嘻!又係一篇悶誌

心雨 said...

感謝妳的分享﹗祝 妳﹕週末快樂﹗
[版主回覆02/25/2012 11:03:17]心雨,大家快樂!

CRYSTAL♔ said...

I really want have chance go to US purchase branded stuff ^^ I know very very worth!
[版主回覆02/25/2012 11:47:07]Yes, in Feb. we have a lot of white sale in all department stores! They will make you super crazy!

珍惜 said...

您每個 post 都有音樂聽 !
[版主回覆02/28/2012 21:41:37]我來睇下先
[珍惜回覆02/28/2012 14:18:50]謝謝您! 就是漏了"舊版外連碼" 要√ , 我的blog文, 太極十要加上音樂了!
[版主回覆02/28/2012 13:20:49]你試選吓其他歌... 你在xuite復制前有冇check "舊版外連碼" 要√ 咗再按複制再paste到你的html尾段....
[珍惜回覆02/28/2012 12:41:09]不好意思, 麻煩您了! 失敗了, 試了很多次, 有時會見到那個音樂播放器, 但一閃就沒有了, 有試過貼上去後即看到播放器, 但多數是文字, 有一次貼後還聽剽播放了! 唉!
[版主回覆02/27/2012 20:16:11]有的!你按發表就見到啦!
[珍惜回覆02/27/2012 12:00:28]我真笨![是否漏了些什麼步驟嗎?
[版主回覆02/26/2012 21:12:04]"每篇新寫的blog文中背頁加入複製來的語法". 是指新blog文後一頁的HTML呀! paste你復制來的link在尾段即可!
[珍惜回覆02/26/2012 14:42:47]謝謝Ms A的資料! step 1 OK, step 2 按指示按自訂, 之後在外連一欄按復制. 這是否正確? step 3有點困難, 因yahoo upgrade後版面不同了, 我在我的設定~應用程式~自定欄位1按設定後, 有個表跳出來, 我在標題打入music, 在內容貼上之前復制的東西, 之後按預覽, 按完後之前貼上的東西沒有了......而且不太明白您寫的 "每篇新寫的blog文中背頁加入複製來的語法". 什麼是語法? blog文背頁在那裏
[版主回覆02/26/2012 05:41:40]我blog友方面小姐有詳加說明如何加入
http://blog.yahoo.com/kelly-vincente/articles/75742/category/%E6%84%9B%E2%80%A7%E5%88%86%E4%BA%AB%E7%B6%93%E9%A9%97
若果每篇blog文有不同音樂則要在她的step3中改為你每篇新寫的blog文中背頁加入複製來的語法,若不明再來我這裡大家研究

忘憂草 said...

件褸顏色好搶眼,似是我影到桃花的顏色。
[版主回覆02/26/2012 05:42:54]人老就愛艷色嘛

Pandora 香傭講法文 said...

good name, haha
[版主回覆02/25/2012 20:48:24]I know!!

波波 said...

個Polo袋減到$15蚊咁平...??謝謝好介紹呀^^
[版主回覆02/26/2012 05:42:13]不用客氣

wtm246 said...

早晨呀,我都祝你週日快樂喔!
[版主回覆02/26/2012 21:12:53]thank you!
[版主回覆02/26/2012 21:12:48]thank you!

wtm246 said...

午安呀!天氣寒冷,小心身體哦!
[版主回覆02/27/2012 20:23:50]我這裡不太凍,你保重

dd said...

哎呀,windows phone冇得用啊
[版主回覆02/27/2012 20:24:46]iphone唔用,用windows phone

dd said...

平過A貨好多啦,依家RMB好貴啊
[版主回覆02/27/2012 20:26:58]我出Chinatown見D同胞賣LV A貸要成50-60蚊一个,我真係在心中笑到肚痛...買个假嘢点可以入正牌舖shopping??

AD said...

TKS FOR SHARING. 我用緊FREE MUSIC DOWNLOADER. QUITE POPULAR IN HK
[版主回覆02/28/2012 21:40:00]是嗎? 我download 個o個FREE MUSIC DOWNLOADER唔好用嘅

wtm246 said...

好朋友晚安呀, 多謝你喔! wtm246祝你週末愉快!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...