Ms A's simple pleasures

Friday, October 30, 2009

上行下效 @ Yankees vs Phillies

星期三大老板Betty語帶凝重地電召Ms A入房說有要緊事情相討要立即入內進見。


Ms A帶着七上八落心情入Betty office,她卻神祕地說 : 我們要在星期五辦一個慶祝会,妳上班時切記帶相機回來拍照


Ms A立刻鬆一口氣地道﹕相機是每天必備的隨身物啦~~但下回就不要這么認真叫人家入office嘛!欠些兒心臟也停頓呢(以為吃無情啊!)她哈哈大笑地說是有心嚇嚇我這個傻瓜啦


Ms A又隨之八卦地問﹕慶祝什么啊?Halloween party?


Betty翻翻白眼居然說﹕無可奉告‧‧‧要Ms A等收email



原來上頭Betty喜愛睇波(世界棒球大賽 NY Yankees洋基隊 vs PA Phillies天使隊),特此要在周五搞一個lunch Party! 又請吃Pizza又買旦糕、曲奇,要同大家講講波經今次真是上行下效呀!!!!仲要揾件波衫做場戲那對Ms A而言又即是Halloweenparty啦!只好立即找Coupon去買戲服之餘,還要惡補球賽資料你們明白在美生存是多麽不容易吧



其實很多美國人不管男女也酷愛體育節目的,而近日城中最熱門的就是「世界棒球大賽」啦!今次掙杯的兩隊也是NJ鄰里(州),簡直全個東岸都雀躍三分與有榮焉~~只是Ms A實在太忙棒球賽又不大懂欣賞略嫌太文靜,所以怱略不理吧了



現在不理還需理,唔想知都要知!是夜駕車到體育用品公司買服裝,店內全是Yankees洋基隊產品,誰是大熱門簡直傻子都會知啦



Ms A身為New Yorker十數年之久,Yankees戲服是必定首選的



今天終於輪到MsA請吃早餐,自公司瘦身后,逢星期五的例行免費早餐早已告吹了,但大家也很自發性輪着請吃早餐,要保持傳統呢


午餐時Betty叫了Pizza外賣,美國人的Pizza是薄皮的而且多數愛吃齋芝士或單款薄餅,今次叫了兩盒芝士一盒蘑菇一盒香腸粒Pizza....Ms A個人認為美國的薄皮pizza和蛋糕真係揾鬼(老外)先啱食,本人只為充饑才勉為其難的



這位就是Betty啦                                            公司同事們一律Yankees Fans,只有紅帽子是唯一的另類



以下這位女同事由於身材太標準,舊球衫已不能穿在身上只好掛在架子上,  作為支持



總結﹕今次Ms A犧牲了九個大洋買球衣及以lunch time作為應酬代价,倘若Yankees輸了全美世界棒球大賽,Ms A可是会不顧形象的扔橙皮和香蕉皮的!


~Happy Halloween~



 


 


 


12 comments:

世代 said...

玩得開心D!
 


[版主回覆10/31/2009 20:15:00]今天是派糖日....留在家中等街坊鄰居的小朋友來witch呀

菊主 said...

Ms A :        柴娃娃捧場 
[版主回覆10/31/2009 20:11:00]菊主﹕
職塲如戰場,大壓細有乜辦法?捧場?我可不認同,寧可安坐家中到blog友家中聊天

Seethrough 詩庫 said...

Ms A:

        我仲以為南瓜節是花旗國假期添?
[版主回覆10/31/2009 20:08:00]C庫兄﹕
花旗國假期每年只有十天比很多國家地方還要少

Allie said...

妳穿上球衣很好看呀!
熱愛看棒球的人...
讓我想起一位台灣朋友,他熱愛的程度是,如果他捧的一隊輸了會好不開心,邊看邊好肉緊的樣子至今仍忘不了.
[版主回覆10/31/2009 20:32:00]件馬騮衣是个浪費,家中有很多T–恤是免費拿的,也沒有時間穿,質料比它還要好呢!我決定今天Halloween到球賽完畢都穿上它,要物盡其用呀
Blog友Allen也愛看棒球,他在美國一定可以找到同道

MO said...

我係運動白痴,棒球更加唔識,要我坐係度睇比賽,冇咁既可能.....哈...不過有PIZZA吃咁又唔同講法。敵對既坐埋一起會唔會打交架....
[版主回覆10/31/2009 20:26:00]有PIZZA吃都唔制呀!我哋Dpizza是超水準難吃!!!!我最近超忙要應酬佢哋之餘仲要做兩個人嘅嘢,又要受某某更年期人嘅氣真是苦過DD
他們今次party吹足个幾鈡...Ms A只能留在房中五分鐘替他們影相而矣!
美國人係度睇比賽是唔會打交只会口不停的吃吃吃

poodle said...

      Happy Halloween     

Silver said...

Ms A 聽到這篇 blog 的配樂 , 真是令人 "驚 和 恐"  , 是否想應應節啊 ,能夠和好友同事一起聯誼一下 , 看看球賽都是一件樂事 .
祝妳南瓜節快樂 ^^ .
[版主回覆11/01/2009 00:07:00]這天是萬聖節掂都要有小小氣氛呀
我個人很悶愛看書,電視是很少看‧‥有時整天都不看又或只看十分鈡左右....同事他們坐在一起是聯誼,但我很多0野做,沒空呀
南瓜 節快樂

開心人 said...

你住左外國,整金個頭(又幾靚),係咪想扮鬼婆
[版主回覆11/01/2009 02:34:00]我住左外國咁耐就"金"咁耐啦
香港D女仔又唔係整金個頭,唔通又想扮鬼婆

Kevin Lau said...

Happy Halloween~
原來Ms A 你公司都有特別文化喎
不過.... 如果著Phillies、或者著NY Knicks (NBA) / LA Galaxy (Soccer) 的話,會唔會比人炒呢?
[版主回覆11/01/2009 02:37:00]KL君﹕祝南瓜 節快樂
每個唔同season就著唔同衫,現在是棒球賽,下一輪就係美式football 賽再一輪是曲棍球賽,輪住嚟唔会錯架

開心人 said...

萬勝節扮鬼,扮鬼婆最易扮哈哈哈
[版主回覆11/01/2009 04:13:00]OIC哈哈哈

Relax 88 said...

點解妳張張相都唔同樣既?
[版主回覆11/02/2009 10:41:00]我張張相都整個容

好好過日子 said...


你唔鍾意食鬼佬Pizza,我請你食我整嘅Pizza喇!
[版主回覆11/02/2009 20:28:00]哇!晨早見到你件Pizza真係好肚餓呀
多謝好子!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...