Ms A's simple pleasures

Saturday, June 2, 2012

南瓜海鮮燴米粉

買了日本南瓜做菜,在書中看到南瓜海鮮燴米粉,想想也應好好味

分別炒了兩碟瀨粉和米粉,想試試兩隻唔同粉誰較優?

實驗結果是米粉較吸水,容易吸收南瓜的甜味,優勝過瀨粉很多

但花子平日喜愛吃瀨粉多


 

小飛,我做了蒜香豉汁南瓜排骨,
雖然顏色賣相麻麻哋但用來餸飯可不差啊!


 


百花釀剌參

近年乾貸剌參價格都十分貴,好彩平日吃得經濟,仲買得起南美的刺參

海參屬於溫補食材,蘊含豐富蛋白質、低膽固醇及低脂肪,具滋益五臟,得閒都很喜歡整來吃
第一次做釀剌參,看是高檔些,但感覺不及砌件炆肉的好吃








好子,我個麭包盒開張啦!整了紅莓方包
但点樣才可以令個包包起角?

 

在韓國超市買了兩隻韓製同花但不同Size的碗,除了花款吸引外
最重要是跟有蓋子!以後吃剩的菜可以用少D保鮮紙喲~

左邊較少售价$4.99 右邊較大售价$5.99
完全可以接受的價格




 




拜金女@黑社會



金女去聽婚姻講座,

年輕的男講師問: 你們知婚姻是甚麼呢??

眾單身男女皆搖頭不知

講師笑道: 「婚姻就像黑社會,沒加入者不知道其黑暗,一旦加入又不敢吐露實情,逃出來的保命尚且不暇,哪敢多話?所以婚姻的內幕永不為外人道。你們還敢以身試法嗎?」



一片噤聲寂靜中,金女舉手大喊道:「我是一個為你甘去蹈火海的! 愛黑社會!!



 
 



11 comments:

珍惜 said...

碟碟賣相都很好, 一定好食過我喺迪士尼食嗰d好多!
[版主回覆06/03/2012 21:16:27]吃東西很主觀,我覚得自己煮的都很好,但在別人眼中只是一般而矣

郵差叔叔 said...

烹飪真的是一種藝術。而且可以有得食。真希望我的另一半會愛上這門藝術。
[版主回覆06/03/2012 21:14:32]她是一個幸運和幸福的女人

小友 said...

釀參入面既係蝦膠? 豬肉?
[版主回覆06/03/2012 21:09:18]魚肉和豬肉,成份係7:3,我不太喜歡吃蝦膠

菊主 said...

死飛女:
唔知點解,對水裡的海參驚恐莫明.
年少時在烏溪沙遊玩,踏在水深尺餘的海裡叉蟹 (好殘忍, 罪過 !) ,突見腳邊滿佈大大條的 ' 黑毛蟲 ' , 嚇到呱呱叫沒命似的的跑上岸.....
遑論食海參.
[版主回覆06/04/2012 03:11:14]捉可以用魚網不怕吧?!
[版主回覆06/04/2012 03:10:32]我會十分同意黑屍多過毛蟲,所以認為菊主在烏溪見到是水甲甴或者是異形多D
[五星下的三星回覆06/03/2012 23:26:30]好多好多年前,香港水質仲OK的年代,在深水灣旁的一個石灘捉蟹(只係徒手翻石捉)的確見過唔少海膽與海參,我見到海膽怕「拮腳」,見到海參感覺佢唔係水中毛蟲,而係海中一條「黑C」,感覺嘔心……
[菊主回覆06/03/2012 21:30:33]唔係馬,菊主會嚇暈,點捉去寄俾你?
[版主回覆06/03/2012 21:27:26]新鮮海參呀!
[菊主回覆06/03/2012 21:21:14]不是海膽,是海參;前者絕不怕.
[版主回覆06/03/2012 21:17:43]你有冇搞錯?將海膽認做海參?

飛鳥 said...

蒜香豉汁南瓜排骨.
賣相一點也不差,極吸引.
我剛才晚飯也吃了豉汁蒸排骨.
竟然不夠熟,肉不離骨.
失望呀.
[飛鳥回覆06/04/2012 23:34:44]唔係囉,反而近排幫襯多左.
我諗係個廚師睇錯時間.
蒸多兩分鐘該啱啱好.
[版主回覆06/04/2012 21:07:51]可䏻你太耐冇去幫襯!
[飛鳥回覆06/04/2012 17:13:06]食過幾次都冇事,而且係幾好味.
點知今次就衰左.
[版主回覆06/04/2012 09:50:41]不專業,太差了
[飛鳥回覆06/04/2012 09:02:25]不是,在街外吃的.
[版主回覆06/04/2012 07:31:09]你媽子煮的嗎?

忘憂草 said...

草喜歡食米粉多一些,所以好吸引呀!
紅莓方包做法跟提子方包是否差不多
刺參可以用刀叉享受!嘻嘻、、
[版主回覆06/04/2012 07:37:20]我又掂會咁豪用刀叉吃,係一開六件兼吃埋午飯

沒有叮噹 said...

海參本身是無味的,如果配料無法幫手入味,牛肉當然更好味了
[版主回覆06/04/2012 09:58:25]也是..下次用鷄煨下先

大米 said...

瀨粉好食但難夾,食到手好累呢.
[版主回覆06/04/2012 20:54:41]叉用來做乜架?

Allie said...

我跟Ms A相反,我愛吃米粉多過瀨粉
[版主回覆06/05/2012 00:04:42]真我,請問做包怎起角?
[飛鳥回覆06/04/2012 23:32:00]真我,快快教婆婆做包怎起角.

好好過日子 said...

我兩種粉都愛吃~
Ms A, 我個包包盒還未開張呀!我都唔知點至可頂角,會唔會要多多麵粉呢?
[版主回覆06/07/2012 05:46:23]多謝好子詳細解釋
[好好過日子回覆06/06/2012 13:19:09]Ms.A, 花模底部加張蛋糕咭紙,然後倒慕士饀雪凍,再拎起花模就得!或者包上牛油紙倒海綿蛋糕餡放入焗爐焗好後,脫下牛油紙,用刀原邊位出蛋糕,咁就有靚靚花形蛋糕出黎
[版主回覆06/05/2012 00:04:04]好子...請問個花模是可以做甚麽?我唔識...

Minnie Baby said...

我未試過全隻剌參咁食,好型呀!
[版主回覆06/05/2012 21:23:21]多謝Minnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...