Ms A's simple pleasures

Sunday, June 24, 2012

再看老夫子








在圖書館中竟看到老夫子!是新書上架啊!不記得有多久沒看他的四格漫畫,
曾幾何時是小學生時代的最愛,深受追捧的香港本土漫畫!
 現今再看老夫子,也是一般富有幽默感,仍令人會心微笑,
又貼近民俗;用字淺白﹔有人生百態;有見證香港社會時態,亦莊亦諧,值得再細細回味!




1982七彩卡通老夫子卡通片竟然在 Youtube 找到呀!




拜金女@無法隱瞞

金女碰上三八婦並聽了一輪是非,在不耐煩之際
三八婦說起友人的戀情...
金女嘆口氣地說: 人生除了兩樣東西是無法隱瞞的...懷孕和不愛一個人外,還有一樣!
三八婦問道: 是甚麼?
金女對着三八咳嗽不止地說: 咳嗽!我....我感冒了!希望不是禽流感....



8 comments:

沒有叮噹 said...

我也是睇老夫子長大的,作者已退休了,現在由他兒子掌管他的作品,並且成功轉型呢.
[沒有叮噹回覆06/26/2012 08:36:48]唔恨得咁多,揾夠錢,又有個仔接手,仲唔趁早享受人生咩~
[版主回覆06/26/2012 06:48:04]他退休時仲好鬼年輕!真識卸膊!
[沒有叮噹回覆06/25/2012 20:55:37]已經大把錢,又有兒子幫佢繼續運作,一把年紀重唔退休咩~
[版主回覆06/25/2012 19:26:19]他兒子掌管他的作品都好耐吧?我記得未移民前作者已唔撈偷懶退休了

郵差叔叔 said...

老夫子經常用「耐人尋味」作為標題,最討厭長頭髮飛仔,非常反對女仔着迷你裙,永遠着住那套不倫不類的長衫馬掛,試過有一篇作品講的是,有一個小偷,夜晚闖入老夫子的家,老夫子正在熟睡,小偷在老夫子家中搜掠,打開衣櫃,小偷傻了眼,因為他見到掛着的衣服,全是一式一樣的長衫馬掛............
[版主回覆06/25/2012 19:24:16]也不是一式一樣的長衫馬掛啦!起碼現在有D顏色...不是黑白二色呀~~~再說小偷冇得偷才是防賊最高境界....
當年老夫子的老就是老套呀!老字解老年人 姓老名夫子嘛...咪如孔夫子般愛教學; 好管閒事和自作聰明。畫得太靚仔係罪過啊!

忘憂草 said...

草 喜歡老夫子的耐人尋味!
草 見依家見有d 五、六歲的小朋友也有看的,老夫子是跨年代人物!
[版主回覆06/26/2012 06:43:59]老夫子好似都有好多翻版,我在美好耐好耐未睇過,但再睇都仲覚好睇!可見他比孔夫子更受得考驗?

Minnie Baby said...

我未睇過呢套老夫子呀,質數好似幾好喎, 等我睇下先.
[版主回覆06/26/2012 18:58:38]我也是,睇漫畫輕鬆D
[Minnie Baby回覆06/26/2012 18:23:33]我睇咗少少之後放棄咗啦, 其實都okay的,只是自己無心機睇.
[版主回覆06/26/2012 06:39:58]呢套好舊電影我都不記得睇過未

dd said...

嘩,真係古代文物啊!
[版主回覆06/26/2012 18:58:01]哈!在美圖書館見到真係有呢種感覺

小友 said...

多謝你! 呢套老夫子X水滸傳 我曾經係年幼時睇過一次,之後已經搵唔返,原來遠在天邊近在眼前!即刻返睇一次先~!!
[版主回覆06/26/2012 18:56:32]睇十分鈡就可以,我都係愛睇漫畫多

笨啦啦 said...

老夫子而家好似變左history啦~
[版主回覆06/26/2012 19:00:32]細路仔唔知睇唔睇

飄零燕 Blue Sky said...

老夫子都有不同的版本(電影版, 漫畫版 ) , 另人回味 !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...