Ms A's simple pleasures

Friday, June 22, 2012

咖喱面筋炆鷄


以前有一段時間曾去灣仔英國文化協會補習英文,對那些生字、文法沒記得多少,但記得隔籬間齋鋪賣的齋鹵味。
這天花子又想念起咖喱面筋了,便起鑊做了這個咖喱面筋炆鷄。
今次加了很多蒜頭、葱和芫荽,咖喱汁也做多些
在炎炎夏日真係冇乜心機煮飯仔~~~最好天天咖喱汁撈飯....


師姐,花子也煲了羅漢果玉米茶...仲加有玉米鬚!
平日大家都愛煮玉米,把玉米鬚扔掉。 其實是浪费的。
玉米鬚又稱“龍鬚”把它放進煲内煮,熟后把湯水就是“龍鬚茶”。
“龍鬚茶”口感不錯,喝下去甜絲絲的,又經濟實惠。
  高血脂、高血壓、高血糖的病人喝了,可以降血脂、血壓、血糖。
 夏季暑氣重,有涼血、瀉熱的功效,可去體內的濕熱之氣。還能利水、消腫。

煲一大壺放進雪櫃可飲數天,比汽水更有益也好味


終於試做天然酵母,揀了士多啤梨酵母培養
從第三天開始泡泡就有聲氣了,但今天天氣很熱好驚佢罷工啊!




 
 

去師姐家BBQ,做了幾個傻豬飽想給她的孫仔吃
但手藝麻麻哋..最後只挑了兩個去意思意思算了!


見真我天然酵母鄉村包好像花兒般美,用牛奶湯种學做,但就變了樣子成東施效顰
唉~~~


小草、Minnie這是花子買的兩款韓國公仔麵,牛骨湯麵不辣又好食
我們的所有進口食品有附最佳食用日期的,不知香港又是否相同?









端午節又到了,端陽佳節令你想起甚麼?我想起魚兒自屈原投江第一年有粽吃後,便再沒人拋粽入江餵他們了,

從此在端午節我們全化身變成了魚兒吃粽粽囉!
祝大家端午節快樂

6 comments:

飄零燕 Blue Sky said...

花花端午節快樂 !
[版主回覆06/25/2012 09:23:09]首歌是在真我到聽到,好鈡意呀!端午節想起家人真乖乖,我細路時很怕蟹鉗我呢,飄飄真勇敢!
[飄零燕 Blue Sky回覆06/23/2012 09:20:30]呢首歌好好聽, 好陶醉 !
羅漢果玉米- 可三降有益健康的湯水 !
端午節另我想起小時候一家人去海灘游水和砌沙堆, 我就捉細細隻的蟹 !

忘憂草 said...

咖喱面筋旁的香草,是花子種的嗎?
家 多數煲淨羅漢果水,沒有加玉米的,下次試下加先!
其實傻豬包都幾可愛吖…但個鄉村包就無似荷花咁爆開了,下次加油呀~~!
兩款韓國麵都像未見過,草 會找找看的…
今天是端午節,食着自家包的粽子很開心,老媽話草包得好咗D…
[版主回覆06/27/2012 20:01:52]我老人家通常在雪櫃中的東西都拿出半個小時才飲或吃.........除了雪糕外
[忘憂草回覆06/27/2012 13:40:58]minnie,花子的提議好好!
不過 兩位女士,盡量飲少DD 凍飲啦…
對女性 每個月無咁 肚仔痛o架!
[版主回覆06/26/2012 20:16:04]加多D 無花果不用再下糖、雪凍好飲的
[版主回覆06/26/2012 20:14:37]無花果煲蘋果啦! 蘋果滋潤, 並能調理腸胃, 幫助消化; 無花果的功效是清潤, 對肺部有滋養功能, 常飲有益. 這湯也有滋潤養顏之效
[忘憂草回覆06/26/2012 14:48:30]minnie 證明 草D 老花唔嚴重。
[Minnie Baby回覆06/25/2012 23:57:19]草草妳睇得好細仔呀, 面筋旁的香草都留意到.
我呢度無羅漢果呀, 無花果就有好多, 用無花果代替okay嗎?
我今日都去開賣亞洲野的雜貨鋪都見到有韓國麵,不過就無花子介紹嗰兩款呀
[忘憂草回覆06/25/2012 21:54:18]唔怪知得個豬仔包咁熟口面啦!哈哈、、
[版主回覆06/25/2012 09:27:15]係呀!我的rosemary兩歲啦!生到一塌糊塗!得閒幫助它剪毛囉

珍惜 said...

我試過用雪梨煲羅漢果, 但怕會很涼, 用粟米可能會好d喎, 下次試下先.
[版主回覆06/25/2012 09:29:39]粟米唔涼的
[版主回覆06/25/2012 09:29:12]同老板講D粟米要畀番D鬚你,個粟米頭去勢就得!

沒有叮噹 said...

妳那些豬仔包好可愛呀,真係唔捨得食,所以俾我都唔食,
[版主回覆06/25/2012 09:30:35]我一天吃了兩個呀!咁豬不應留在我家嘛!

dd said...

好似angry birdD小豬
[版主回覆06/26/2012 20:12:21]又幾似喎...

小友 said...

你自己整天然酵母咁叻!令我諗起妙手小廚師中味吉陽一同劉虎鋒係味皇大賽都係自製酵母

個間齋鋪,唔通係東方小祉園?
[版主回覆06/27/2012 01:56:56]味吉陽一!哈哈!我都有睇這套卡通片呀!不過我係跟blog友學的

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...