Ms A's simple pleasures

Monday, March 9, 2009

18年前的今日

時间過得真快、轉眼就來美18年了! 想當年我們舉家移民,家裡變賣所有來到這陌生國家,每位親友都替我們高興~因為有第二個選擇和出路。


18年前今日最難忘的是過香港海關時被阻攔並請我將手提行李中的菜刀拿出來!哈哈,那時真是尷尬死人‧‧‧仲唔知放咗邊度,因為是母親幫我pack行李!所以當海關人員見我揾唔到杷菜刀,就質問我﹕「乜行李唔喺你執嘅咩?」我當時太嫩啦,唔識窒返佢呢!只是訕訕地說是母親替我執啊!真是令人難忘的移民記憶‧‧‧‧嘻嘻


當年母親將D手提行李塞到鬼咁多嘢,又重又大件,o羅到死死吓,我就同自己講移民一次好啦,一定唔會有下次!太太辛苦啦!


近來成日聽到個個講005,仲記起1991年匯豐控股未成立之前只值五個幾,是个超級大笨象!若是要計那真是大大大出血的離開! 所以你若問幾錢先啱入? 哈哈!大笑話一則! 無可奉告!


從不愛向後看,亦從不往后望的人(揸車除外),因近來上FB和開始寫Blog總会想起一些以前的事情而令我思潮起伏,亂七八糟,有時真感到糟透透了! 有一段時間真是非常不慣呢,做工時會心不在焉,煊煊叫我唔好寫咁多,休息吓!可是我暫時不想放棄,又或者遲D啦!希望情況会轉好。而我亦感到今次回來后,心情已經平伏不少了!有時面對問題會是最最好解決方法。


今天本想偷懶唔返工,但望望日子才知道3月10號,就改變了主意。這日子雖然是一生中大轉捩點,但毋需要放假慶祝,只是換過嶄新環境繼續生活吧了!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...