Ms A's simple pleasures

Sunday, March 8, 2009

我們的約會(二)

第二天約咗班女同學歎早茶兼回校,我由於太過攰又興奮仲有時差關係,只睡了一个半鈡頭就醒了,冲過涼就Check Out 寄行李等就出門,當晚準備同个girlfriend上深圳。


初次看見Joyce個仔仔,真感令人妒忌,已經十儿歲。行埋似姊弟多些,高個媽咪啦!若果我唔去移民,真喺好有可能會同佢一樣有個咁大個孩子了! 不過,世事從來都冇如果的,亦無後悔嘅药食。所以只有妒忌囉!哈哈!



返学校兜咗个白鴿轉,先知入校參觀要預約!Joyce就立刻落實个日期和鐘數及自願揾电話号碼会搆掂同學校約時間,真是一個細心、體貼的好女人!


除后,她和我們告別,佢要和仔仔睇醫生。而我們餘下三人則去赤柱玩啦!


 


第一次到赤柱市集很新奇,好有遊客Feel呢! 又有D似New York Chinatown; 不過就乾淨靚仔得多。



 



我的兩位女朋友在上址逗留了一個多鈡頭,佢哋真喺似遊客多過我! 某位小姐仲連氣買了兩个手袋呢!


 


這裡是一个悠閒好去處,又有嘢睇,又有女溝,仲有o野食!有D似歐洲風情。



 


她是程程,好可愛漂亮,三歲啦!在赤柱偶遇啊!



 



呢一間嘢超貴、份量又mini兼難吃,真o係唔好去呀!




 


哈!有時真感到好幸福,唔識綁蝴蝶結不是問題,出外不是有friend幫忙嗎?好Happy呀!


去完赤柱返落香港島,飲支利賓納(派)和糖水,就去深圳啦!


 


P.S. 返到美國發現煊煊牙肉發炎,佢半夜起身吃第二次消炎藥,我就知佢一定好唔舒服,所以今晨我起床煮過D軟小小嘅飯同整咗D菇菇碎肉豆腐比佢帶去做Lunch。




其實每次我不和煊煊一齊出外或旅行,他都会有小小嘅狀況出現!今次被我預計中小得多,上儿次仲大獲! 唉,真是前世!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...