Ms A's simple pleasures

Tuesday, March 10, 2009

我們的約會(五)

返到HK,唔知去邊好,離開咁耐,好多地方已經忘記亦有聽聞但唔知喺邊嘅新建築,於是在Hotel Lobby 拿咗本:



睇吓有冇地方想去,Girlfriend 同我選吓又問吓師兄,以下就是我呢位遊客指定地方﹕


志蓮淨院~她是世界上最大的仿唐木建筑群位于九龍鑽石山。在這繁嚣的城市,有着淨院祥和質樸的古建筑,實為都市人福氣。它是仿照唐代气派莊嚴的建筑,真是别树一幟的藝術風格。呢个唔係日式建築呀!日本仔是抄我哋D靚嘢就真!可恨我這么遲才知道這個靚景! 遲咗咁耐先識來遊覽!若早知咁正上次一定帶同煊煊一起去遊吓!



不過又好疑惑,點解有橋不能過,起碑稱「蓮池」卻沒有蓮,涼亭更不能用! 簡直荒謬絕倫,建座嘢只用來睇不准用,起个雅名就充優美。就好似一些人,見到外表靚就暈酡酡,不切實際一樣。對於我嚟位人窮志短嘅小女人來說,這真是一種負擔不起的唯美主義!


Next stop 油蔴地玉器市塲!我就買咗兩隻平嘢加埋都係五佰蚊樓下,用來襯吓衫。不過,唉! 玉器呢樣嘢係無价嘅,只要你話值幾多就幾多!買咗毋得后悔哦‥‧‧



 


HK嗰日又濕又悶侷,又唔可以去山頂,結果就去咗參觀中央圖書館扮吓有文化,我哋喺嗰度kill 咗兩个儿鈡頭!嘻! 之后又可以拱出去睇夜景; 由中環開始睇, 睇到搭埋天星小輪再遊尖東星光大道! 


HK嘅夜景真是全世界最靚靚! 頂呱呱啊! 又是 一個Happy day!!!


 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...