Ms A's simple pleasures

Tuesday, March 31, 2009

討厭的Diversity training

Diversity training~你哋可能唔了解喺D乜~ 其實是公司(多數是大型機構)出外請這方面(Diversity)專業人事回來train 自己員工嘅課程,是活動教學又分小組討論,確保自己機構嘅利益。


內容是點樣去尊重、聆聽,了解對方的相異; 這不只是對customer亦可以喺自己同事或者任何一个人。其實就是開導員工點樣容納不同的膚色、種族、 性別、年齡、宗教、同性戀、傷殘人仕、單親家庭、平等就業等等,所有所有的社會人生百態。教導公司員工去學習聆聽、用當事人的立場、想法並了解、容納和學習相處、解決大家之間的分歧和問題。每个受訓完的員工,若果做出違例行為而令公司受起訴的事,公司是可以不負責任啊!因為你已經接受過訓練。


90年代后Diversity Training在金融業是非常流行; 我在以前公司不知上了儿多儿多次啦! 講心嗰句,我認為這些課程對員工影響可能唔係好太大; 分分鐘講完就忘記!不過你可以當喺增廣見聞,好似我聽咗N咁多次,都唔多唔少有D嘢入咗腦嘅! 今次又要再take多兩次課程(Bank requirement)一共八小時,唉~真喺浪費時間~~~今天我仲要趕頭趕命做晒所有嘢先走得呢!又遇着month end所有clients都send requests借錢、真喺做到頭甩褲甩!飲水都唔得閒~明天是beginning of the month又要send statement又去聽D垃圾course實死啦!連食反都唔好想啦!!!



其實隨咗忙之外﹔我是實在不喜歡上這一類課的!原因?明天再講吧!


以上內容請全部保密,非blog友是看不到的!


 


2 comments:

Henry said...

Taining ? Tain ? 係美國用 "tain" ?
[版主回覆04/01/2009 17:38:00]Haha~ 今朝瞓醒先知寫漏; Thank you la~

Miss L said...

原來收埋啲文章,我咁lazy, 有時都無log in, 做大公司就成日都有 training la, 耐心等吓啦 , 轉眼你又退休啦
[版主回覆04/03/2009 11:59:00]不過成日去training喺好煩! 每年公司裡面仲要take 8-10个test呀!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...