Ms A's simple pleasures

Monday, March 9, 2009

我們的約會(四)

上年11月跟東瀛遊去大馬,認識了儿个好好玩的團友,其中一對couple 就是來自澳門的Joseph and Maggie,當時我可是信誓旦旦離團后,在回美前一定會去探他們啊! 可惜我的諾言要到數月后才兌現。不過有心唔怕遲,Joseph & Maggie他們還是 一樣歡迎我呢!嘻嘻


從新圳搭公共汽車到珠海,再過關至澳門,車程$90RMB需時兩個半鈡。哇!我真是大鄉里出城,都唔知珠海鄰近澳門,珠海仲好鬼旺,治安又好似好過深圳,下次一定要約friends去珠海玩吓。


Joseph架車接我同 girlfriend去飲茶午飯,多謝啦!下次我嘅!哈哈哈!



又載我哋周圍遊覽澳門風光,成个澳門行晒啦! 仲買咗好味道嘅葡達呢!




嘻嘻!佢哋真唔話得,帶我哋遊咗半日澳門,真開心! 下次再揾你哋去第二度威呀!Joseph對作為一個澳門人是感到非常自豪的,雖然他沒有直接告訴我,但從他的言語間及對每一個建築物、地理的認識和歷史都清楚的告訴我,他是非常愛這遍五臟俱全的土地。而且亦積極參與很多社團活動呢! 喂! 下任特首你選邊個呀?要單聲我知喎,睇下你嘅眼光準唔準!毒唔毒!


我同girlfriend 在澳門氹仔吃完水蟹粥和肥鱔就乘船回到HK啦!


我又call第N个電話煩師兄,今次是叫佢兌現帶我行老廟。其實老廟現在都冇以前熱鬧,少咗好多locate人,多數係我呢D遊客,可觀性麻麻,D睇相攤位有成條街長,大多是搭羅牌‧‧‧‧no skill 啫,D西洋嘢真是簡單易學。連雀仔選牌都唔見啦! 真失望!榕樹頭下唱粵曲生意又冷清,比我小時候來看熱鬧的景況相差很遠。





不過大排擋就依然存在,仲有好多嘢食,在桌上食物我都鈡意食,除咗干炒牛河。師兄萬歲!!!! Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...