Ms A's simple pleasures

Friday, March 27, 2009

就業問題

在電視上看到新聞透視發表HK現今失業問題; 失業率有成5点机%啊! 節目中訪問一些找尋不到自己相關行業; 自動減低要求和收入;嘗試找尋一份可以入職的人仕‧他們大多已經進入中年並有豐富工作經驗,奈何HK有一定程度上的年齡歧視‧很難再入職等等‧‧我真替他們難過‧‥‧


但亦諗有時也不能怪責僱主,相對是我有得選擇可能都喜歡年青人吧?!有衝勁,又有魄力,可能亦自賤身价~平。這種認知,可能令HK人對工作非常緊張、投入和努力吧!


其實在中年失業是非常痛苦,若果再無得撈又毋雄厚儲備,一定唔過到世!所以一定要儲錢,不但只是為兒女仲要為自己!


我亦經常計! 要儿多先可以夠retire用. (其實是太懶惰,成日唔想做工)不過我唔管錢,只是無聊的計吓和洗吓啫!哈哈哈! 我真無咁笨,流水賬單又乜好管同理?做儿多Facial都補唔番!!!


奧巴馬料美國未來幾個月就業情況持續惡化
27/03/2009 11:08AM


美國總統奧巴馬表示, 美國未來幾個月的就業情況 , 會繼續惡化, 呼籲國民要有耐心, 等待就業市場改善.

奧巴馬在白宮首次透過互聯網, 回答網民和觀眾提問, 奧巴馬說, 他不認為失業已經見底, 就業市場困難時期, 甚至可能會延續至二零一零年 .

  對於陷入困境的美國汽車製造業 , 奧巴馬說, 政府有必要拯救汽車製造企業 , 他們除了是美國的象徵 , 也影響其他相關企業 , 但強調不會白費公帑, 政府在未來幾日, 會推出拯救汽車業的新措施 , 但前提是車廠必須全面整改.


在美國平均失業率已經接近10%啦! 尤其加州亦over10%!其實在美亦有一定程度的年齡歧視(年齡歧視在美是犯法的),但不是所有僱主全都這么樣,有一些僱主是喜歡請有關工作經驗為先,反之對學歷是放在第二位。同認為你是否負責任、穩重。亦会考問申請人對事物的看法、喜好興趣和性格等等‥‧‧所以求職,自己要成為一個Sales,識sale自己,要有personality;Character同識法問番佢一些問題,証明你係有腦嘅!


但現在美國揾工真是非常非常困難,希望幾乎等於零呀!我的鄰居Michael 在Lehman Brother做investment dept; 好彩佢个department被 Barclays 買咗可以有番D揸拿,可惜不到兩个月又被layoff咗!他只在Lehman做了三年,遣散費只有三个月喳! 佢同我講send咗不知幾多幾多封求職信; 但一封都冇回音。這可見一斑啦!但Michael又非常好彩啊! 佢Call 以前Morgan Standly個Boss問可唔可以寫佢個名做Reference? 点知以前老細立刻create份position請Michael返番黎做喎!


所以呢Everything is connection 啦!唔公平?為什么要公平?世界根本就冇公平這樣東西!這兩个字只是理想家創造出來愚弄眾人的!美國好多工全部都係講Connection嘅; 一D都唔出奇!我諗Hong Kong 都可能有~ 揾食艱難全世界都係!


 


1 comment:

郵差叔叔 said...

你所講的connection就係「關係」or 「走後門」。我成日以為鬼佬處事會較實事求是,乜原來都係咁。
[版主回覆03/30/2009 18:56:00]天下烏鴉一樣黑架!*︿*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...