Ms A's simple pleasures

Saturday, March 14, 2009

無耐的weekend

回來美國家中第一晚Bella就好開心﹔她可是連續在地上碌咗8個轉身! 破紀錄呢!更較以往貼身! 成日跟住我出入!煊煊告訴我上次回港替我們take care Bella 的朋友上幾天來家中探訪; Bella 看見他們的一對兒女時就很不友善,還想咬他們呢!煊煊從來未見過Bella咁惡!我估她可能怕我哋唔要佢! 想像吓o個時情景都心痛啊!現在我寫Blog,她就伴在身旁真乖巧啊!


星期四在家中偷懶,睡死半天! 起身就想Install 兩個Software落部机到 ,結果攪咗成日乜都load唔到,last step kick住咗! 只好 叫煊煊睇吓佢,我跟住又install第二部; 又衰咗!! 連Magic Jack 都down 埋! 立刻un-install 個Software救番一部!我部Notebook 就貼住大膠布頂著先! Weekend 再重新format過啦!


星期五晚趕Blog寫成2点先瞓,煊煊問點解要趕?又冇人催你交卷、交功裸!佢唔明我明! 今次返港係超爽和開心~ 我在美99%朋友都比我年長,給我遇到一班年齡相當同學真是十分興奮和好奇!因為jet-lag over 我個情緒病会發作~開心過後,難免惆悵!若果今晚仲未寫完可能会更加...其實每次返港回來都会down一輪....所以都盡量唔返港; 就算返都唔想久留!咁咪無咁煩囉!


去年回港后,呢个病已經發作過一次﹔所以知道点handle! EQ要高就是識揾方法解决問題!既然洗吓錢会開心些,就令自己happy吓!(藉口!) 當然唔係! 真係有少少down....我由Friday起開始Online買嘢,放工又去Shopping Center買,今日再去Shopping Mall行過!不過係買衫啫,冇入D閃爍爍o既珠寶店。但都買咗好多衫仲..好貴...有兩件西裝外套、3件襯衣。好款色、靚料子、有cutting、有牌字,最重要是有Size!就要被多D錢!仲打算星期日再去Outlet掃貸!以我个性格真喺千古其聞!而且仲有好多衫是去年在HK買咗,都未開始穿。


不過今次買嘢是非理性行為,一於少理!!! 最緊要買得Happy!



P.S. 本來這篇是昨天post上去; 但唔知我部腦定Yahoo Blog有問題, 攪咗半晚都upload 唔到!真激氣!!


 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...