Ms A's simple pleasures

Monday, March 16, 2009

想落街有乜藉口?!


阿怪: 落街踩單車!







 

Fatfat 同我立刻贊同 likes this.









師兄可能怕極做運動,答道﹕上床瞓大覺




 



小東 則是一個妻管嚴,居然請教我們﹕


屋企冇單車,想獨自落街有冇第二個好di理由請教請教.........

 




我立即獻計﹕返工!

小東 立即冇好氣地回應我﹕小姐我講緊夜晚

 

老死Miss Beauty大象立即反問﹕




 


林同學,你做乜無端端夜晚想走落街???莫非......
講真,如果真係要落街大把藉口喇!

 

(哈哈! 他一定是妻管嚴,被老婆吃得死死的,那敢亂咁嚟?)

 

我只好大發善心,略做補充地道﹕




夜晚返工....o係兼職看更...God knows 你想看d乜 (咁你揾多D錢給你太座,佢一定放人,你又可以‧‧‧‧




 

小東 只回應我﹕


ha hah ha.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...