Ms A's simple pleasures

Monday, March 9, 2009

我們的約會(三)

由於坐骨神經痛和右小腿有時抽筋,可能是職業病吧,所以久不久会到Chinatown做foot/back massage. 而來到深圳這個全世界最平、選擇最多的Massage market 當然不會錯過。上次11月回港時,已打聽過一D正經嘅SPA地方,亦和煊煊去過,仲知道超過三个鈡的消費可留夜。


所以今次跟个團在羅湖集合、一定要去Spa啦!已經超過50小時冇瞓啦! 揾到一間全新靚靚大Spa塲,連2个小時推油 stone Massage and 1 hr foot and neck massage plus小費加早歺飲茶點心都喺$500人民幣2個人,對我來說是超值!


第一次的刮沙亦在這裡。點解要刮沙? ?其實已經是第二个按摩師同我提議。來港前已患感冒並剛愈,在美的按摩師已經告訴我刮沙對我会好些,但自認為還好,頂得順。但搭飛機真辛苦和冇得瞓,个背脊痛到死兼似砧板,唔刮真可能会再病! 不過刮完真係好核突,雖然舒服少少,不過成个背又紅又瘀又痛,要四、五天先靚番,下次我一定要再三思。


Join美食之旅2天1夜團是去台山康橋溫泉,你都唔好問我好唔好玩,因為我是全程大昏迷!早一晚在SPA場又瞓唔到,間房近Exit和洗手間,成晚D關門和腳步聲嘈嘈閉!唉! 我真是攰到想死啦!


不過,有景點嘅站我都會落車



Nita 同大佬原本想去泰國,仲Book 埋日期机票,不過一聽我哋去玩又跟埋我吔一齊去,如my girlfriend said "他們太愛我哋啦!" 哈哈! 這是我和他們第三次去威呢!



到溫泉別墅,我立刻去揾周公子談心兼下棋,連最貴个歺都miss埋,只好望梅止渴。嗚嗚嗚‧‧‧‧‧




我瞓到十点幾先起床,要去吃宵夜呢!



下次,一定要我girlfriend 幫我打包晚餐! 不過第二天浸溫泉真是超爽呀!好彩冇錯過,否則真是白來一趟了。


我哋遲咗報名,架車坐在最尾排,凳到暈,過guy又唔靚仔兼話題沉悶。最慘情是要強迫我哋聽佢唱歌! 仲兩首,我瞓著都被佢嚇醒呀! Girlfriend 問我仲跟唔跟多過2天1夜團?


我嚇到跳起,咪玩我啦!我寧願回港被多D錢住Hotel好過! 他他條條而且可以煩吓師兄同學們等人,仲可以遊吓香港呢!


下一站澳門!我要打擾朋友~ Joseph and Maggie!


P.S. 我嘅Jet-Lag仲未玩完,明天返工死o緊啦‧‧‧‧


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...