Ms A's simple pleasures

Saturday, March 14, 2009

电車男






興奮地發表﹕剛剛從電視上學到個新名詞~「电車男」真有趣!

 


阿怪 ﹕你好out........(同學我從那裡知啊?

 

Raymond 回應﹕呀~鍾意動畫、漫畫,鍾意電腦,我都算半個電車男~ (你咁忙点算係?)





 問我﹕你有冇睇過呢部戲啊?








 ﹕ 絕對不懂日文 (天啊!你估我住在亞洲呀?中文戲都要揸車出唐人街啦!何況日文?我哋唐人街唔賣日劇0架!)

 


小東 又講﹕ chinese subtitle...



 




答﹕不懂chinese subtitle's 日文

 



小東又自說自話i prefer TV version (喂!究竟套劇叫乜名呀?我只話學到個新名詞~「电車男」由新聞透視到看到0架!)

 


Fatfat 加嘴答口﹕4年前日本大熱 ()

 



Kitty 終於入番小小題﹕要多D灌輸呢D知識比你至得

 




Fatfat 一定是个日本通!他說﹕去秋葉原睇, 大把!








我又加嘴答道﹕HK都大把喎!






小東~終於睇下題目並問道﹕「电車男」真有趣! why?

 




我從未聽過所以是﹕

 




小東則認為﹕~「金融海嘯」仲新 wor

同應佢﹕舊! 日日聽

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...