Ms A's simple pleasures

Friday, March 13, 2009

我們的約會(六)

這幾天感到自己非常嚴重的~效率慢,寫个香港之旅開咗五篇文章都可以未完,真頂自己唔順,我決定今天一氣呵成,做一个總結。


在港最后一天半,去咗摩羅街、約同學們落蘭桂坊、上樓Bar同返回母校。當然我們更有去D有懷舊特色嘅餐館啦‧‧


美都飱室位於油麻地廟街附近,根據師兄可靠情報話說有很多电影講數嘅塲面都是在這裡借景拍攝!情報又話呢度紅豆冰,干炒牛河同西多士都唔錯,情報來源除咗師兄外還有一位衣著和樣貌極似曹達华探長嘅阿伯(佢當時坐o係門口中間頭桌)提供!



碟干炒牛河去咗邊?嘻嘻,當然食咗啦!不過炒得麻麻



我哋又過對面海,蓮香樓再食過!



蓮香樓每籠每碟都好大件o架! 但亦非常失望! 因為去遲咗﹔食唔到傳統「千層糕」啊!


咁多糕中我只喜愛千層糕啦!嗚嗚嗚嗚,我唔制!


我哋跟住落咗古董舊物集中地(旅遊景點)~ 嚤囉街,Girl friend 在同一條街工作十儿年都未來過,可想而知這是旅遊景點中嘅景點呀!


我問咗相中后邊店中左上角金色蓮花盤木浮雕刻价錢,佢開四萬! 哇! 一定唔買啦!你估係金呀!金色油漆咋!



 


又去搭完中環至半山自動扶手電梯(行程)、就落去銅鑼灣睇喵喵,嘻! 兼吃飯!




Yeah! Thanks 阿怪!終於得償所願來到蘭桂坊,陪我行咗三轉大運! 講解吓D地方我知呢!


其實我返嚟第一個最想去嘅名勝之地就是蘭桂坊!真是慕名已久! 太久太久啦! 每次返嚟D人都喺同我講冇乜好行!有乜好去?!嘿嘿! 其實好多名勝或者大城市都喺冇乜好行! 但作為遊客你都喺要親身去過先知是與否。


我是好酒之人,好似落芭提雅会蒲Bar,去New Orleans 会去Jazz Club一樣,在NY當然去過Soho。我唔怕人望,最怕人唔望! 哈哈!望吓Check Out 吓有乜所謂呢!又或者我D古怪脾氣發作!加之身為HK人連蘭桂坊咁出名喎(拍戲o羅景、明星濶太緋聞或過節時新聞~踏死幾人?!)都未去過,真喺講唔過去。亦曾諗過自己半夜摸嚟睇吓,有時唔睇唔心息。嘻!我都儿仲意這裡,下次会再返嚟o添!


當日喺Friday 應該比較多人,可惜天氣差,同學們對Outdoor是沒有外國遊客咁有mood啦!佢哋等我呢个美燦行老蘭已經在7-11等咗好耐,真唔好意思了! 最后決定去灣仔上樓BAR到坐吓,我都未去過上樓BAR又可以見識吓!


Jessie 同我講,佢地現在都好少落呢D地方啦!其實我一早都知,大家同學都成家立室,有兒有女有工作,邊度好似做仔做女時成日蒲啦!而且我們不同科、有些亦未同個班,他們真是熱誠得很。不論落老蘭、落Bar又或者放工特登趕出o黎飲茶吃飯等等‧‧‧‧我都明白,真是非常非常感動啊!

Cat Icons



第二日、上機前早上返校,終於可以入內參觀啦!這是自畢業以后,第一次踏回母校



母校變得好新潮、開放。大家一路行影吓相,回顧吓兒時趣事、糗事或是‧‧‧嘻嘻還有輝煌戰績!其實一班同學回校真係好好玩o架!好多互動嘅回憶一起分享!我們看到一些老師,他們非常開心見到舊生回校探望呢!還要求寄回相片啊!我好似回到以前頑皮、天真歲月一樣,開心,快樂和無憂!



其實今次返學校、我只記得學校兩座Building和助教‧‧‧教我的老師已經退休或移民又或離職真傷感‧‧好彩有班老同學陪我一齊探訪,否則真是有小小尷尬。臨別還應承校長過儿年回來參加50週年校慶‧‧‧唉,早儿天才看完中二o個年嘅20週年校刊呢! 轉眼多儿年又話50週年, 真是歲月不饶人!


牡丹庭午餐其他同學放工都趕到來敍敍見見面,真是一個Happy Ending!不枉此行! 不枉此行!


同學們,未來十一年,那一位來New York, New Jersey, 我一定会放假好好招呼你哋! 等你們啊!


P.S> Levian我同你喺姊妹,你招呼我是應該! Kitty, 你都喺! 我唔会感動嘅!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...