Ms A's simple pleasures

Tuesday, May 26, 2009

對話傳「情」???






簽語﹕感性的你容易在言語中向別人挑逗暗示,讓人覺得你好像在告訴對方可以接近。













可愛的Kitty 立刻忠告: 「小心小心.....比陸生知實呷醋!!」(阿Mid老公姓陸)




 我就唔同睇法啦﹕「一定要比陸生知!!!佢老婆幾有吸引力!






小東最叻叫人﹕「加油!!」




主角阿Mid 終於出場﹕「撞鬼你呀....Ada同東東.....想我死呀...我老公都有用FB O架.....




 嘻嘻,同學同我耍嘴皮‧我就最Happy o架﹕「撞鬼你呀...老公有用FB都take呢d test?!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...