Ms A's simple pleasures

Tuesday, May 5, 2009

投資哪会「零」風險?

看見一樣奇怪事, 果班雷曼兄弟債券持有人, 竟妄想全數本金取回!


我唔同情成副身家放晒落去既人, 你話你係100%比人欺騙, 我就唔信啦. 你一定貪佢有高回報, 係人都知哩個世界冇甘大隻蛤蟆除街跳 ,你已經唔係3歲細路啦。 貪字得過貧,Don't put all your eggs in one basket ~ 是一個最基本投資常識。若然這樣都不知道,就要交吓學費,每一門都有學問和技術,就算學得好亦未必前程似繡呀!都要靠時勢和際遇。投資任何一件事,都有風險,我想不到這世上有什么是沒有風險的?


就算個銀行職員真係同你講,咁大間銀行點會執呀,若果佢執,全世界都唔掂啦。 哈!佢又冇講錯喎, 更加冇呃人成份,現在全世界都唔掂!點解美國政府一定要幫雷曼兄弟? 法例定?定美國政府是先知?


如果買雷曼話比人呃,那我買那么多其他股票 ,夠比人揾笨完又再揾笨囉, 報紙又話升,分析員又話好,政府又話支持,間公司又話業績正,好多人揾我笨兼呃我呀!唔通我又要0羅返100%本金!!!


願賭服輸,勤勞亦未必一定有收穫,何況不勞而獲!成日賴天賴地賴政府,有一樣嘢叫做「認衰」,叫我同情你哋?門兒都沒有!


又添置一部 I-Robot, I'm a I-Robot Killer!



 


P.S. 今早起牀一個唔覺意deleted 咗以下一個comment,現在加番:



請你食蕉

回覆: 美國人一早起床真是食蕉做早餐,但我對香蕉敏感,敬謝不敏!我諗你都好大鑊,不如收埋自己慢慢歎,慳D啦!亂洗錢

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...