Ms A's simple pleasures

Wednesday, May 20, 2009

鬥「豪」

開題: 匯豐存一萬得一毫!!!!!!!!!!!!!!



 







同學Phyllis 非常豪爽回應﹕


咁一於洗晒佢, 到時唔止得一毫, 仲會"人安樂"!!!






可惜!可憐!我連一毫都無




小東又回應吓﹕


一毫都無,,,,,,都好過穿窿




安安出0黎重申兼呻吟﹕


係十萬先得一毫..........



 

小東又悲觀地回應﹕悲惨世畀




 


一於存晌我度,我俾夠兩毫!,,,,,,,,夠唔夠豪?




安安 則另有提議:  (理性的建議)


大家可以買一些優質藍籌股..因為利息高好多..不過最緊要都係要大家有多餘錢買..多餘錢既意思係唔等錢開飯…唔等錢供樓…唔等錢洗……總知買隻利息高升得快既就冇問題喇……最好就係等恒指跌到萬一、二點即刻買…………




我老死--->「Miss Beauty 大象」終於出招﹕


我要豪過你,我比夠三毫, hahahaha




我當然不執輸做總結啦﹕


我要豪過晒你哋,我比夠三毫美金!!!!!! hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...