Ms A's simple pleasures

Wednesday, May 13, 2009

Kay Tse Yelling Live 2009





 

我識謝安琪這個歌手是阿怪上次Posted 咗

"囍帖街"的改編歌詞,並在Youtube上聽她的這一首歌囍帖街


(轉載) 改詞 / 原創 » 華爾街(囍帖街)<------我個人認為起"起跌街"会較貼切!

 

忘掉阿里巴巴 重新的收購 放棄廢紙吧
別再看 塵封的股票 你正在買call嗎?
升得起 人應該接受 都有日倒下
其實大市一早不可理喻 跌到喊媽媽

就似這citi 曾經稱得上富貴甲天下
但霎眼 全街的股票 快要賤過膠花
好景不會每日常在﹐Dow Jones不可只往上爬
買花旗﹐就會升足一世嗎
大概都需要害怕

* 忘掉有過身家, 當初的call輪今已變做廢紙嗎
炒股炒指炒到極紅在轉眼似舊夢繁華 明日全部褪下
忘掉買過渣打﹐HSBC D股價已經仆到怕
分分鐘check到banker趁機「Lam到盡回家」

質低佢再反彈 勁怕
忘掉有過黑卡 藍籌D股價 剎那已倒下
面對這 期指的起跌 你註定學會瀟灑
GM不會拒絕狂蝕 專家O嘴甩哂下巴
有本錢 就要玩足一世嗎
亂去估底有用嗎







 

 

 







阿怪去聽完Kay Tse Live 后並在FB中posted咗D相片時,我立刻好奇地問﹕

 


她有無走音?




阿怪回應並反問﹕


Good show. 有無走音? 又如何?




本小姐則立即回應﹕

 


嘻!她可能会來美登臺啊,我要求聲色藝...若果走音我為何要付錢?




 

阿怪同學又回應﹕


今次無走音, 在美登臺, 能夠保證無走音?

 



(天啊!他為什么總是答一句就要問返一句的???)

我只好老實作答﹕


嘻嘻,我唔駛你保證wor~ don't worry! 問吓意見喳!羅文、徐小鳳、譚永麟、李克勤、張學友、何韻詩、邰正宵等等來美冇走音...

 



另一個同學小東又答問﹕


我同事都有去睇‧‧‧‧問題係佢夠歌開演唱會嗎?




 


我當然白痴地回應﹕好似我哋落K唱人哋D歌o羅.....嘻嘻!(喂!我識呢條女唔夠兩個星期,鬼知佢咁多嘢呀!)

 

阿怪立即彈出嚟申辯: She has 6 CDs......still not enough?? (嘻!原來阿怪係佢fans......)




攪嘢嘅小東就回應﹕



I have more than 200 CDs     

 

(哈哈!我在線上笑到就死!)

 


 

不久大師兄又出嚟串場﹕



6CDs 6場,小東,夠氣唱200場嗎?



 

小東諗咗一日一夜先識回答﹕



唔識唱歌只會囉唆




師兄無奈地回應﹕

 


棟篤笑

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...