Ms A's simple pleasures

Saturday, May 9, 2009

獅子的魅力

遇返阿Mid是今年2009年4月20日的F‧B中,5/10母親節她影了一輯美艷照片, 口花花的我當然会撩吓啦!













 

靚女, 今晚約咗這條靚仔箸得咁索?

 










Beely 仔﹕(Beely 你都好有興趣??桀桀桀)

Who is this nice lady? Ms. Hong Kong?











咁客氣呀.....你地知我不留都唔係一個lady來啦....多謝賞面^^
(哇!我估佢一定心花怒放! 嘻嘻!)












 

唔係喎,丰彩依然,仲「正」過以前....嘻,我以前邊度見過你穿得咁索呀?

 











你以前見到我都著緊校服架.....最多咪係泳衣....











仲講 ? 咪叫我產生幻想啦。(喂!Beely 你究竟想D乜呀!Hahaha)






泳衣我未見過wor~ 你以后似影D比我睇!!!!!!!!補數 (我真係未見過0架!)











唔係啩....而家仲邊見得街坊架.....你咪講笑喇...ADA










 

嘻嘻!做咗媽咪就要顧住街坊多D╴‧‧‧大細超啊!(再重申我真係未見過0架!) 阿Mid你仲欠我張泳衣照呀!

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...