Ms A's simple pleasures

Sunday, May 31, 2009

GE與紅牛




我有感而發﹕GM終於宣佈玩完~



 








Beely 仔奧巴馬唔係比多四百億佢地捱住先咩 ? 會唔會比人用低價買起呢...? Ford 都仲頂得住,以換股方式做合併未嘗不可喎...似乎。 (Beely 都好關心時事喎!)




 


我有時真係對美國人的用錢觀念好頂唔順!便道﹕四百億....你以為話有就有?印銀紙都有排印,簽再紙都未必過咗$$$!唉!十个「loan」九个蓋.....不如當糊牌,整「冧」再洗又嚟玩過‧‧‧可能会好D?? Who knows....



 



Beely 仔又言﹕GM 冧左…會令超過十二萬工人失業(據聞),加上所有小股東都會血本無歸,似乎又唔係咁容易做o既決定黎...雖知呢間百年老店有成千上萬o既退休員工靠GM o既退休金同各樣由GM 承擔o既保險維持生活,真係冧起上黎... 可能會死好多人。


 



其實Beely仔講得好啱,我只好傷感地回應﹕真會死好多人....


 

我雖然不是一個愛國份子,但唇亡齒寒,都唔想美國唔掂!

 

只好寄望並說﹕General Motors----->Government Motors will get better?


 

小東就說﹕冇嘢係永恆嘅,就算係幾咁巨無霸王,,,,,




 


我決定離開這傷感話題,回應小東﹕你話我肥?!!!




 


佢可能嚇親我呢种借題發揮兼跳題式嘅回應,他說﹕Haha 通常個個知嘅嘢我係唔會講,我講緊「摩托斯將軍」呀‧‧‧‧


 

我決定同佢遊花園﹕

...........我很是傷心呢...Garfield變咗心.........是變到冇乜同情心 ....




 


小東冇遊花園,只0係識去7-11﹕哦?收到,陣間落街經過7-11會買翻些少「同情心」補充吓




 


近來紅牛飲品風頭好勁,我就同小東繼續胡說﹕紅牛你可能仲会揾到!




 


小東又在九唔搭八地回應﹕真係「走寶」原來有‧‧‧

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...