Ms A's simple pleasures

Wednesday, February 18, 2009

未知的答案&

阿怪 的奇怪IQ題﹕250GB 滿,500GB 就快滿,1TB 幾時滿呢?










IQ題?我鐘意呀!立即問﹕「1tb? is table spoon? How to count? 」





 

 


「怪兄,至緊要28/2你夠位儲我哋d靚相。」無聊師兄又九唔答八跟住又踩人﹕「da姐,牛年第一個笑話?」




 


我無奈地回應﹕「1tb=1000个GB是人都識‧‧‧」


 

師兄﹕「WONDERFUL!!」




 


我補充﹕「But if you're check the cook book; TB also means 1 tablespoon la~」




 


師兄又耍潑啦﹕「妳又話自己家政由媽媽代勞?估唔到會睇CB」




 


我為師兄默哀3秒鈡後回應﹕「縫剪only~~~~OMG! You're so smart!」

 

阿怪,你仍欠我這一個答案呀!

見字速回!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...