Ms A's simple pleasures

Saturday, February 14, 2009

謝絕應酬(下)

New York 是一個國際大都會,就業機會比其他城市大,因此吸引很多新移民來此處作為起點,由於文化、思想、種族、宗教及教育異迴關係,都可以算是品流複雜。


有些人生活真係好隨便,要小心相處,否則好容易觸焦!他們大多思想開放,一般致少結過2次婚或以上,又有非常多未婚媽媽,小孩們在美國是不會有心理陰影的,而且政府為了小孩不過早懷孕,在初中已極力推行性教育,校中已有避孕套派送或平買。這是環境所然。


在這裡若你話有好多兄弟姐妹,佢一定会問喺咪同一个父母生嘅?若果有人話佢父母結咗婚好耐有成廿十儿年,其他人又会問喺同儿多個人結咗十儿廿年?一D都唔会唐突!非常正常,好多時答案仲非常長!我現在都会問, 當然是問老外啦! 好平常唷~


我初開始做工時,唔識死,同些同事出去蒲吓,佢哋飲大儿杯,就会乜都話你知,記得當時同班黑人女同事時去Night Club; 有個会儍到講自己一次同過幾多男人一齊上過床等等,仲鬼咁興奮,好自豪,真嚇死我。


去過這一次后就冇同佢哋handout啦! 后來轉咗Department,聽聞嗰个言論大膽的女同事死於AIDS呀!好彩,同佢handout咗一次咁多啫!你咪話唔驚,我打的是銀行工呢。我有個女朋友在學校中工作,亦說老師的私生活亦是如此亂糟糟‧‧‧‧,而且在美吸毒問題都嚴重,入侵每一個行業,所以,若不自愛,可以有儿墮落就有幾墮落!


當時我才剛剛來美不多久,就已經被佢地嘅開放道德觀念嚇親,你話我点唔会唔成日扮cool呢!


初初來的六、七年,好儿時食lunch 都會同女同事一齊,她們会講仔經,東家長西家短! 又八掛,好奇我哋唐人嘅私生活,有時都唔識点答‧‧‧好尷尬,就扮聽唔明,唔識聽。佢哋唔知我哋中國人好含蓄,就算開放極亦不會公開討論。


不過她們是無惡意,都屬於正常的話題,個個都係咁講自己點樣,非常之仔細露骨。當然還有很多對其他事物的看法和做法,所以我聽埋學埋唔少嘢。這就是文化差異,我諗我是屬於有原則的人,要學習他們的全盤文化,還未做到。若是要靠邊站,自己就要和他們生活得一般!


好Friend嘅同事有時会邀請你去他們屋企吃反、飲酒,開生日party咁,平時聽了佢哋講自己間屋有儿靚,屋企有儿好,天花亂墜,去到亦不外如是而矣~我是不会吹的。所以我現在亦少咗同D同事吃反啦,点都係我聽你哋講,無穩啦!可能佢地都喺咁話。


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...