Ms A's simple pleasures

Sunday, February 8, 2009

My Buddy的處女下海

今天早上,天氣清朗,太陽叔叔出來了!氣溫升至70度~大約香港22~23度左右! 哇!真是久違了的好天氣,終於feel到春天的氣息溜進了NJ。感到新的一天(年)正式開始了!


由於天氣回暖,前儿天的大雪迅速流逝!我又衷求煊煊帶我的Buddy去洗車廠洗白白﹔前儿天的大雪與雪鹽將我的愛車再次染白, 最近又聽聞若不將車底的雪鹽洗淨,会令排氣管快受損坯,因此有些錢是不能慳的!這可是我的Buddy的第一次~外出洗澡啊!真要好好錄下來呢!


今天由於天氣清朗,很多人都帶着自己的愛車來扮靚靚; 排車龍等咗十幾分鐘!




等到差不多,你就可以下車,Dworkers就会幫你吸塵,然后入箱洗車



而顧客就可以隨着走廊的落地玻璃,跟隨睇着自己架車的洗車情況再入Office 付費,亦有mini bar供應Coffee and tea,仲有曲奇吃呢。



交晒D費用就差不多洗完,等DWorkers抹乾哂車就掂行得。全個個程真喺10分鐘到,方便、快捷! (可惜等洗車排隊要成15分鐘)




嘻,正式介紹,這一架就是 My Buddy! 佢好好,任踩任踢兼任勞任怨!永無駁斥,仲好个‧‧‧亦已經養咗佢2年,行咗2萬幾miles, 非常適合美國這個鬼地方使用。


P.S. 我還是討厭來洗車廠洗車,D抹車佬成日住晒兼打量人,真討厭! 我決定只是冬天來光顧,平時自己照顧就可以了!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...