Ms A's simple pleasures

Wednesday, February 25, 2009

生痘痘

我打算28号回港參加同學會但不知要帶什么所人在FB中發表道﹕


決定放棄收拾﹔隨遇而安!








阿怪首先回應﹕香港甚麼到有, 帶錢就可以啦! (冇錢我會問你借0架)

 






靚靚Levian 補充﹕要帶護照,身分證,回鄉證,電話和錢, 哈哈 (我冇錢更加会第一个問你借先)

 

FatFat 又回應﹕最重要帶住興奮心情 (佢一定最興奮啦~又生痘又生痱子)

 

我出嚟吹啦帶錢? 冇!已經洗哂...帶護照,身分證,回鄉證,電話...OK! 興奮心情...我唔想生痘痘 (Fatfat佢最近在FB發言話勁勁勁生痘痘和痱子呀)

 





Kitty  非常大反應﹕你就好啦..興奮都無生痘痘,而我就



 


 


阿怪又好鬼風趣彈出嚟做結論﹕
痘痘 kitty + 痘痘 fatfat

 


Kitty  立即回應 ﹕ 痘痘Kitty oh no..我唔要呢個名呀

 (嘻Kitty又真係好怕人叫佢痘痘貓呢!)



 




師兄 又插上一腳
洗咗嘅錢快d擺落焗爐度,焊乾燙直,似新錢一樣
我問過蘇格拉底,佢話興奮心情同生痘痘並無必然關係,所以,請放心去興奮啦!

 


我決定矯正吓師兄﹕




洗咗嘅錢仲未揾返,現正登尋廣告。蘇格拉底是研究哲学的,非醫學! 你揾錯人問啦!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...