Ms A's simple pleasures

Tuesday, February 3, 2009

浪漫嘅雪景與所費無機的運動

在FB中一位同學說下雪是一種浪漫!白雪飄飄,很好看!同一樣嘢兩面睇,在美國的我看到的是後遺症...又一位同學講剷雪呢個係一個幾好的運動,應該多做減肥! 唉!我又看到的是另一個後遺症...


其實一面兩睇都儿好,我決定聽晒佢哋話,全部都做!咁我就擁有晒佢哋嘅睇法加埋我嘅兩種,一共四种! 你話我喺咪幾幸福! 呢一种幸福嘅生活体驗,佢哋喺冇嘅!哈哈哈!愈想就愈感到幸福啊!(其實好阿Q!)



影咗,又自己欣賞吓,嘻!都幾好feel啦!



呢D相是我家出面影!



又真喺幾浪漫嘅!可惜是只得自己欣賞啫!跟住就要做吓運動啦!以下是before 嘅driveway



跟住就 after啦!剷咗儿耐?大概40分鐘左右啦!嘻嘻!好犀利啊!我真喺乖啦!



佢哋兩種講法我都做咗喇!明天我就要面對兩个後遺症囉!不過這兩个後遺症,只可意會,不能影相!


1 comment:

Miss L said...

啲雪景,真係好靚喎!如果唔使剷雪真係好浪漫啊!
到底要唔要天天剷雪架?如果要天天剷雪,我返工一定會遲大到啦!
 
 
[版主回覆02/11/2009 20:22:00]只要不是天天下雪 又天天咁凍 ,就可以準時返工 ‧‧‧所要每天都是望天打卦

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...