Ms A's simple pleasures

Thursday, February 12, 2009

謝絕應酬(上)

昨天和同事們一起Happy Hour,因我的車程太遠,要是飲太多駕車可是危險得很!所以 一般也不大熱衷去bar的。但美國人是一個熱情的民族,他們会不屈不撓的纏着你答應為止。所以我有時都好古惑,多數應承先,然后當日就說家中有急事或身體不適而堆卻。


天啊!他們是豪飲一族呢!只要你肯陪,他們可以不計成本,博命飲又請埋你飲,真是一个增進感情的好方法。


今次我是辭窮,因為有兩位被公司layoff 的同事会出席,一定要參加被臉派對啦!


其實這兩位同事真的好nice、得到好多同事歡心,工作亦盡心。我想大家都明白公司點解踢走佢兩位先~~因為他們是有一腿啊!


這差不多是公開祕密,兩個都已婚,一個又有家室兒女,兩人成日都在office到好似糖不甩咁,男的可以在女的Office每天談天3-4粒鐘又前后腳去食午飯,前后腳返公司。我咁遲鈍都知啦!



Office Affairs是所有大公司所不容的,有都要地下情,唔可以咁揚! 所以都抵死!中國人都有句說話叫做「兔子不吃窩邊草」。 不過我做邊個部門都会有,所以亦算是好平常,隻眼開隻眼閉,唔好惹我就得喇!



我在office好cool !不和男同事講D工作無關的事,除非佢地差唔多退休年紀,做得我阿爸,又有家庭,仔女咁。大多都喺一句起,兩句止。女同事就OK,八八掛掛,是我的最愛!



但無乜重要事是絕對謝絕應酬,原因? 下次再講啦!


P.S. 我由於夜咗回來,令阿女Bella非常不滿而進行大報復!她由+二点開始morning call 一次,三点一次,四点一次,五点半一次,我終於投行!起身抱吓佢,喂吓嘢被佢食,再入房睡。但她二十分鐘后又call and called every 20 mins! My God! I'm so tired!


我決定今晚同佢玩到筋皮力盡! 看圖



 


 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...