Ms A's simple pleasures

Friday, February 13, 2009

飛機又發生意外

好恐怖! 今晨駕車返工又聽到Newark, NJ 機場起飛的飛機發生意外!隨后又收到好些朋友問候,亦有Forward咗News告知的,你們的關心我是收到的!新聞如下:

 


一連串爆炸聲震撼了附近地區,隨後竄出比附近建築還高的火球照亮了夜空,連燒了好幾個小時。

附近的消防隊派出的消防員迅速趕到現場,雖然立即展開被當地官員形容為「英勇」的行動,卻無法將困在火場的機上人員救出。

這架由新澤西州(New Jersey)紐瓦克(Newark)起飛的「大陸航空公司」(Continental Airlines)「龐巴迪衝刺8型Q400」(Bombardier Dash 8 Q400)噴射客機,在預定降落水牛城(Buffalo)前約5分鐘時墜毀。

紐約州州長派特森(David Paterson)說,「44位乘客和4位機組員,以及地面上至少一人死亡。」

伊利郡(Erie County)一位官員說,大陸航空3407號班機於晚間10時20分墜毀於紐約州水牛城郊區,失事地點距機場僅數公里。

伊利郡官員告訴美國「有線電視新聞網」(CNN),這架飛機載有5800磅噴射機燃油,在墜毀的衝擊中化為火球

 

其實飛機是比其他交通工具發生的意外機會少很多,只是近來NJ Newark國際機場真是非常出位,什么紅白事佢都有份,真喺牛呀!

至從911以后,我搭機都有少少驚! 這是每一個New Yorker嘅心理陰影,有些人只此以后連飛機不再坐呢! 不過I think I got to do ; I got to do! Can't worry about that much.

所以都戰戰慄慄的繼續乘搭。而且時間可以冲淡一切,所以現在只是少少驚啫! 佢呢个時候又有Dsad news出嚟,真喺采過佢!

好彩我慣常在JFK上機,好似未曾發生過這些慘事,搭國泰亦應該都好穩陣,唔駛慄~自己嚇自己!

今晚我又有好介紹:


呢个喺白反魚炒蛋,做法非常簡單﹕白反魚+3隻雞蛋+芫茜+沖菜粒+小小豆粉混合就可完成! 方便!簡單!想蛋滑小小就加D油在材料糊槳中。都儿好食!

 

P.S. 見你哋咁支持,我又講呢兩天D瘀嘢你聽:

一‧前天出去返工,又第N次忘記帶銀包兼駕駛執照,放工時,有架

police car跟咗我九條街–嚇死我! 全程做乖寶寶,唔敢開快車,淨少少睡著。

二‧今天煮白反魚炒蛋時,將鹹蛋當雞蛋打(因為我LuLu將鹹蛋和雞蛋放在一齊,全部都喺白色殼呢!)所以碟魚,冇需加鹽‧‧‧‧‧哈哈!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...